تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در رفسنجان

  • کد خبر : 5393
  • 25 مهر 1402 - 13:49
تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در رفسنجان
رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان به تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار ورزش، خانواده شاد، ایران قوی پرداخت.

به گزارش رفسنجان فردا، رئیس اداره ورزش و جوانان صبح امروز در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، به تشریح برنامه‌ها با شعار ورزش، خانواده شاد، ایران قوی پرداخت و گفت: روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه جلسه اخلاق اداری با حضور مسئولین شهرستان و روسای هیئت های ورزشی به میزبانی اداره ورزش برگزار خواهد شد.

رویگر دیدار با خانواده‌ شهدای ورزشکار شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و در ادامه افزود: روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه دو امدادی از امامزاده صالح شهرستان انار آغاز و در طی مسیر با گلباران قبور شهدای دانشگاه‌ ولیعصر(عج) و دانشگاه آزاد توسط ورزشکاران، به گلزار شهدای عباس آباد ختم می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان برپایی میز خدمت هیات های ورزشی در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور گسترده ورزشکاران در نمازجمعه، برگزاری جشنواره فرهنگی – ورزشی در بخش نوق و بهرمان، اهدای خون جامعه ورزشی، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت، رژه ورزشکاران در ورزشگاه تختی را از جمله برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش عنوان کرد.

رویگر از اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری به ورزش استان خبر داد که از مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار حدود ۲۲ میلیارد برای رفسنجان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه ۳۰ مهرماه بازدید از پروژه های عمرانی – ورزشی شهرستان که از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ راکد مانده بود و دوباره فعال شده است، با حضور مسئولین انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی محلات در روز دوشنبه یکم آبان ماه و اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت در روز سه‌شنبه ۲ آبان ماه، تصریح کرد: امسال نمایشگاه عزت و پیشرفت علاوه بر مرکز استان، در رفسنجان نیز برگزار می‌شود‌ و شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات و البسه ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی و غذاهای محلی اختصاص می یابد و شرکت های برگزیده در نمایشگاه کشوری شرکت خواهند کرد‌

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.