تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

تور رسانه ای «شهرگرد» با حضور خبرنگاران برگزار شد

  • کد خبر : 4804
  • 28 مرداد 1402 - 13:53
تور رسانه ای «شهرگرد» با حضور خبرنگاران برگزار شد
تور رسانه‌ای «شهرگرد» با حضور فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و معاونین و مدیران شهری و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ تور رسانه‌ای «شهرگرد» با حضور فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، معاونین و مدیران شهری و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

ابتدا بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به ایران، قبور مطهر شهدای رفسنجان توسط مسئولین و خبرنگاران گلباران شد.

سپس تصویر شهید خبرنگار احمد محمدی در بوستان خبرنگار رونمایی و از خانواده این شهید بزرگوار و جمعی از خبرنگاران با اهدای گل تقدیر گردید.

در ادامه این سفر یکروزه خبرنگاران به همراه شهردار و جمعی از مدیران و معاونین از مهمانشهر جدید، بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای محله خلیل آباد، احداث باند دوم آرامستان، احداث زیرگذر تقاطع امیرکبیر و بزرگراه خلیج فارس، بهسازی و احداث میادین ۹ دی، شهید آزادنیا و میدان در حال احداث صنعت مس در محور سرچشمه بازدید کردند.

عملیات اجرایی احداث روگذر بلوار خلیج فارس و دهکده ورزشی نیز از پروژه های دیگر بود، که خبرنگاران دیدن کردند.

شهرداررفسنجان در ادامه بازدید در خصوص اجرای پیاده رو سازی بلوار شهید سید کاظم هاشمی در محله رستم‌آباد، اجرای روشنایی معابر محله خلیل‌آباد، زیرسازی و آسفالت معابر ارتباطی محله مومن‌آباد و خلیل‌آباد، دو بانده کردن خیابان پرستار، بهسازی میدان ولی‌عصر(عج)، بهسازی میدان ۹ دی و تقاطع میدان موزه و بهسازی میدان ۹ دی توضیحاتی مطرح کرد.

بازدید از پل شهید جمالی‌زاده در انتهای بلوار شهید زینلی، پل امام حسین(ع)، پل خلیج فارس، پل آیت الله صدر و پل روگذر خلیج فارس نیز از دیگر پروژه های بود که مورد بازدید قرار گرفت.

عکاس: مهناز شریفی

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.