تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

ضرورت مشارکت اقشار جامعه در انضباط بخشی ترافیکی ایام نوروز

  • کد خبر : 3087
  • 25 اسفند 1401 - 11:38
ضرورت مشارکت اقشار جامعه در انضباط بخشی ترافیکی ایام نوروز
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت: این شعار به منظور پیشگیری از سوانح ترافیکی و رعایت قوانین و مقررات، کاهش تلفات درون شهری و برون شهری که موردتاکید فرماندهی انتظامی استان است، عنوان شده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از همراهی خوب رسانه ها با مجموعه نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: امنیت و آرامش سطح شهر نتیجه تلاش و همکاری رسانه ها با پلیس بوده است.

وی افزود: با همراهی همه دستگاههای خدماتی و اجرایی چهارشنبه بدون حادثه در شهر داشتیم که با مشارکت مردم‌ و خانواده ها و همدلی و هم افزایی همه‌ نهادها محقق شد.

سرهنگ نجفی ایام نوروز را یکی از اولویت ها و ماموریت های مهم فراجا دانست و گفت: شعار پلیس در نوروز امسال، «نوروزی متفاوت با پلیس هوشمند و مقتدر» تعیین شده است.

وی شعار ترافیکی فراجا در سال جدید را «نشاط بهاری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر» با هدف مشارکت اقشار جامعه در انضباط بخشی ترافیکی عنوان کرد.

نجفی یادآور شد: این شعار به منظور پیشگیری از سوانح ترافیکی و رعایت قوانین و مقررات، کاهش تلفات درون شهری و برون شهری که موردتاکید فرماندهی انتظامی استان است، عنوان شده است.

وی از استقرار ایستگاهای نوروزی در ورودی های شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان تعطیلات، امنیت جاده ای را در کنار برنامه های خدماتی و امدادرسانی به صورت شبانه روزی تأمین می کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطر نشان کرد: گشت های پلیس در ایام تعطیلات نوروز مضاعف شده و در راستای کاهش سرقت و تأمین امنیت مسافران اقدام خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۲۰ طرح متعدد در سطح شهرستان برای ارتقاء امنیت اجتماعی شامل جمع آوری و دستگیری معتادین متجاهر، دستگیری باندهای سارقین اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.