تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

گلایه امام جمعه رفسنجان از مسئولین مس/ با جمع آوری سپرده های بانکی حجم نقدینگی کاهش می یابد

  • کد خبر : 1292
  • 29 مهر 1401 - 11:29
گلایه امام جمعه رفسنجان از مسئولین مس/ با جمع آوری سپرده های بانکی حجم نقدینگی کاهش می یابد
حجت الاسلام عسکری گفت: با جمع آوری سپرده های بانکی، حجم نقدینگی بانک ها کاهش می یابد و بانک ها نمی توانند به مردم وام کم بهره بدهند.

به گزارش رفسنجان فردا، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، ورزش را ضرورت زندگی دانست و در ادامه افزود: ورزش در جامعه امروزی دچار افراط و تفریط شده و بی توجهی به ورزش، بی توجهی به آینده و سلامت جامعه است.

وی تقویت نسل آینده را ضروری و مهم برشمرد و گفت: متولیان جامعه از اولیای جامعه هستند و باید در همبستگی عمومی و مشارکت هدفمند و پویا مراقبت نمایند تا نسل جـوان امروزی را تربیت و تعلیم کنند.

خطیب نمازجمعه رفسنجان ضمن گلایه از مسئولین مس نسبت به جمع آوری سپرده های خود از بانک های رفسنجان و سرچشمه، اظهار داشت: مسئولین مس نسبت به محیط پیرامون خود وظیفه دارند؛ با جمع آوری سپرده های بانکی، حجم نقدینگی بانک ها کاهش می یابد و بانک ها نمی توانند به مردم وام کم بهره بدهند.

وی تصریح کرد: در این اوضاع که مردم با بحران سیل و سرمازدگی باغات پسته روبرو هستند، ضرورت دارد مسئولین مس در خصوص جمع آوری سپرده های خود تجدیدنظر نمایند و در این اوضاع به مردم کمک کنند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.