تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

گزارش عملکرد مفتخرانه دولت در مبارزه با کرونا در مجلس ارائه شود

  • کد خبر : 662
  • 24 دی 1400 - 19:40
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: جا داشت افتخاری که دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا آفرید، در مجلس به صورت یک گزارش کامل ارائه شود تا امروز شاهد برخی اظهارات و زیر سوال بردن عملکرد وزارت بهداشت نباشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی(سه شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری گفت: جا داشت هیات رئیسه تصمیم بگیرد و از وزیر بهداشت دعوت کند تا در مجلس حضور پیدا کند و درخصوص کسب افتخار دولت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا گزارش دهد، ما یادمان نرفته که در گذشته چه بلایی سر مردم بخاطر کرونا می آمد و چطور فوج فوج می مردند و کسی نبود که قصه کرونا را مدیریت کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم افزود: یادمان نرود در گذشته در قصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقاتی می افتاد و در مدیریت کلان اقتصاد چه وضعیتی بود، چه شده است که امروز یک وزیر آمده و یک بچه حزب اللهی را سر کار می گذارد، دادمان در می آید؟ آیا واقعا دلتان برای بهداشت و درمان سوخته است؟ البته تمام مطالب گفته شده صحیح بود، اما چرا زمانی که باید این حرف ها را می زدید، نمی زدید و زمانی که اقتصاد ما به تاراج رفت و دامادها و برادرها می آمدند و پست می گرفتند و آلاف و اولوف می کردند و زمانی که خودشان در مسند بودند، برای جراحی به خارج می رفتند، سکوت می کردند؟

وی اضافه کرد: من تقاضا می کنم همانطور که بعد و سه ماه و نیم قصه کرونا امروز به یک افتخار ملی تبدیل شده و کشورهای مدعی دارند فوج فوج کشته می دهند اما به این جایگاه رسیدیم، مطالب ، مطالب درستی بود، اما ما زمانی که باید داد می زدیم، داد نزدیم، اما امروز برای برخی اغراض مطالبی را می گوییم.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوع مقابله با کرونا جای تقدیر دارد، اما جنابعالی می دانید که براساس ماده ۱۰۷ ما روزهای سه شنبه را برای بحث نظارت قرار دادیم و همین امروز نیز موضوع تولید مسکن را در دستور قرار دادیم و حتماً بحث کرونا را نیز در دستور قرار خواهیم داد، اما اگر ضعفی هم در وزارتخانه ای وجود دارد و نماینده ای سوال دارد باید آن را مطرح کنیم و اساساً مجلس برای این است که از کارهای خوب حمایت کند و اشکالات را تذکر داده و پیگیری کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.