تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار

  • کد خبر : 939
  • 07 خرداد 1401 - 11:54
گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار
گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا، امام جمعه رفسنجان در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار در حسینیه ثارالله، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و خیرمقدم به مسئولین با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار کرد: انسان اگر معرفت نفس داشته باشد و خود را بشناسد از خودش بیشتر مراقبت می کند ولی اگر از خود غافل شود، می تواند منشاء بسیاری از ناهنجاری ها باشد.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: امیرالمومنین در آغاز خطبه ۲۷ نهج البلاغه در بحث فضل جهاد در راه خدا، جهاد و مجاهدین در راه خدا را به خوبی ستایش می کند.
وی افزود: مجاهدین در راه خدا از اولیای خاص خداوند هستند خداوند متعال در سوره یونس می فرمایند: “اولیای خدا ترسی از آینده و حزنی از گذشته ندارند و این دستاورد بزرگی است.
امام جمعه رفسنجان در ادامه بیان کرد: قرآن جایگاه رزمندگان را در آیه سوره نساء اینچنین بیان می کند: “هرکسی در راه خداوند مجاهدت کند چه به شهادت برسید یا پیروز برگردد به زودی به او اجری عظیم خواهیم داد”.

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: اجر رزمندگان با شهیدان یکی است، اما شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی دارند و تفاوت آنها با رزمندگان این است که از فضل الهی برخوردارند.

سردار محمد میرزایی نیز در این مراسم گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس هنوز هم پیرو خط رهبری هستند، دشمن نتوانسته در بین آنها رخنه کند و به شما قول می دهم به یاری خداوند تا آخرین قطره خون از انقلاب مقدس و رهبری پشتیبانی کنند.
وی افزود: در اینجا حمایت خود را از دولت انقلابی بخصوص استاندار کرمان اعلام می داریم

 در این مراسم سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، دکتر فداکار استاندار کرمان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، مدیرکل صدا و سیمای استان، مسئولین شهرستان و خانواده های شهدا حضور داشتند.

عکس ها از بهرخ امیری

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.