تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

کارخانه آرد توکل رفسنجان به خودکفایی رسیده است

  • کد خبر : 1655
  • 12 آذر 1401 - 23:13
کارخانه آرد توکل رفسنجان به خودکفایی رسیده است
حسین رضایی گفت: تمامی ابزار ها، ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز ساخت این مجموعه می باشد و کمتر دستگاهی از خارج کشور وارد می شود.

به گزارش رفسنجان فردا، عصر امروز فرماندار و اعضای کمیته آرد و نان شهرستان از کارخانه آرد توکل بازدید و نظارتی در بحث تخلیه گندم, روند تولید آرد و روند جداسازی ناخالصی ها انجام شد و توان شهرستان در بخش تولید آرد و نان مورد بررسی قرار گرفت که بالاترین رضایت را برای این شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار رفسنجان در این بازدید گفت: در مورد بحث بهداشت گندم و آرد که مورد بررسی این اعضا قرار گرفت و در آزمایشگاهی که در این مجموعه وجود داشت به صورت منظم و کامل تست های فیزیکی و درصد سبوس رصد می شود و در مرحله بعد وزن کیسه های آرد به صورت استاندارد انجام می شود.

حسین رضایی درخصوص تامین ماشین آلات و دستگاه تصریح کرد: کارخانه آرد توکل به خودکفایی رسیده است و تمامی ابزار ها، ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز که در حال کار هستند ساخت خود این مجموعه می باشد و کمتر دستگاهی از خارج کشور وارد می شود.

فرماندار افزود: خوشبختانه با دیدگاه خوب این مجموعه در بحث توسعه خیلی پیشرفت خوبی داشته اند و در حال حاضر آرد شهرستان به صورت کامل پوشش داده می شود و حتی شهرستان های انار ، شهربابک ، کرمان نیز مورد پوشش خود قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.