تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان به پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

  • کد خبر : 1072
  • 29 تیر 1401 - 22:48
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان به‌مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره ستاره‌های صحنه در رفسنجان و سرچشمه، پیامی صادر کردند.

به گزارش رفسنجان فردا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی به این شرح است:

«محور و مدار تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در داخل و خارج کشور، اتحاد و تحکیم روابط بین امّت اسلامی است. تقریب فکری و عقیدتی، تقریب اخلاقی و عاطفی، تقریب آموزشی، تقریب پژوهشی، تقریب زیارتی و دیداری، تقریب هم‌فکری و سمیناری، تقریب خبری و اطلاع‌رسانی و سایر موارد که همه آن‌ها در سایه مفهوم وسیع و متعالی هنر محقق می‌شود و هنرمندان به‌ویژه جوانان مسلمان صاحب ایده و توانمندی به فرموده رهبر معظم انقلاب با داشتن فکر نو، نگاه آرمانی و زبان ویژه برخاسته از آن می‌توانند موتور محرک‌ بسیاری از فعالیت‌ها و پیش‌برنده و جهت‌دهنده باشند. این کشور و فردای ملت ایران و ملت‌های مسلمان به احساس مسئولیت آگاهانه امروز جوانان به‌ویژه جوانان هنرمند نیازمند است تا با اندیشه و خردورزی و زبان گویا و پاکیزه هنر و بهره‌گیری از فناوری‌هایی که در خدمت ارائه پیام‌ها قرار گرفته، انعکاس‌دهنده قابلیت‌های فراوان تاریخی، مذهبی و گردشگری ایران عزیز، کرمان سربلند و رفسنجان توانمند و گسترش‌دهنده مفاهیم عمیق اسلامی و ایرانی باشند. به‌ویژه که با توجه به وجود مزار مطهر سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج ق.اسم س.لیمانی در پایتخت م.قاومت جهان اسلام و نقش موثر این فرمانده بزرگ در شکل‌گیری و اتحاد جبهه م.قاومت و ضرورت تداوم این هم‌بستگی میان ملل مسلمان بیشتر احساس می‌شود. با شرکت هنرمندان بخش بین‌الملل از کشورهای مسلمان در جشنواره این قرابت و همراهی بیشتر شده و با حضور علاقه‌مندان مکتب س.لیمانی و دوستداران م.قاومت در استان کرمان شاهد توسعه گردشگری مذهبی و معرفی هرچه بیشتر قابلیت‌های گردشگری استان کرمان و شهر رفسنجان خواهیم بود.
امید که این فرصت ارزشمند فرهنگی، اجتماعی و هنری قدر دانسته شود و برکات معنوی آن نصیب استان و رفسنجان گردد.»

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، همراه با اجراهای مردمی، از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه جاری در رفسنجان و سرچشمه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.