تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

لزوم هدف گذاری مجتمع مس در توسعه صنایع پایین دستی و قطعه سازی

  • کد خبر : 2449
  • 21 بهمن 1401 - 12:34
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با ارزیابی مثبت از رشد تولید در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اظهار کرد: توانایی مجتمع در تولید ۱۵۰ هزار تن کاتد و افزایش چهار درصدی نسبت به سال قبل نشان دهنده توانایی مطلوب مجتمع است؛ اما باید برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس و قطعه‌سازی‌ بیشتر تلاش کند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های مجتمع مس سرچشمه، گفت: از مجتمع مس سرچشمه تشکر می کنم که به شرکت‌های داخلی رفسنجان اعتماد کرده و باید حمایت ها در معرفی نیازمندی‌ها و اعتماد به شرکت‌ها بیشتر شود تا بتوانند قطعات بیشتری را بومی‌سازی کنند.

حسن زاده با اشاره به شعار سال، با اعلام حمایت از شرکت های دانش بنیان، از تمام شرکت‌ها برای عرضه توانمندی‌های خود و کمک به ضنایع دعوت کرد و افزود: بهتر است شرکت‌ها به سمت دانش بنیان بروند و به دانش‌بنیان‌ها اعتماد کنند.

وی بازدید دانشجویان از ظرفیت‌های صنعتی را در رفع نیازهای صنایع مؤثر خواند و گفت: ظرفیت‌هایی مانند توانمندی جوانان استان، وجود دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و نیز شرکت‌ها و ظرفیت‌های معدنی در استان می‌توانند به رفع نیازهای شرکت مس و سایر شرکت‌ها کمک کنند.

امیر حسن‌زاده لزوم برپایی نمایشگاه‌های گسترده‌ در سراسر استان را خواستار شد و تصریح کرد: در این نمایشگاه ها باید توانایی جوانان و نیازهای شرکت‌ها معرفی شود و شرکت‌هایی که می توانند قطعات موردنیاز را تولید و بومی‌سازی کنند، حضور یابند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان همچنین با ارزیابی مثبت از رشد تولید در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: توانایی مجتمع در تولید ۱۵۰ هزار تن کاتد و افزایش چهار درصدی نسبت به سال قبل نشان دهنده توانایی مطلوب مجتمع است؛ اما باید برای توسعه صنایع پایین‌دستی مس و قطعه‌سازی‌ بیشتر تلاش کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.