تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

نظارت برداروخانه ها در دستور کارسازمان غذا و دارو است

  • کد خبر : 837
  • 23 اردیبهشت 1401 - 23:08
نظارت برداروخانه ها در دستور کارسازمان غذا و دارو است
شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به واحد ثبت شکایات داروخانه ها مراجعه و از رسانه ای کردن این موارد که سبب ایجاد بی اعتمادی در جامعه می شودخودداری کنند.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،  پیروانتشار کلیپی مبنی بر گرانفروشی داروخانه امام حسین(ع)، صبح امروز معاون غذا و دارو شهرستان اذعان کرد : اقدامات کارشناسی پیرامون این موضوع با قید فوریت انجام شده و نتیجه بررسی و گزارش مربوطه به کمیته های تخصصی دانشگاه جهت اقدام قانونی لازم ارجاع داده شد.
دکتر مهسا حسنی مردم رفسنجان را چشم بینای حوزه دارو، درمان و یاریگر مسئولین شهرستان خواند و گفت:  از مردم بزرگوار درخواست میکنیم  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در داروخانه ها موارد را به واحد ثبت شکایات داروخانه ها واقع  در معاونت غذا و دارو منتقل کرده تا طبق روال قانونی پیگیری لازم انجام شود و از رسانه ای کردن این گونه موارد که باعث ایجاد بی اعتمادی به حوزه بهداشت، درمان و داروخانه ها و تشویش اذهان عمومی می شود پرهیز کنند.
وی خاطرنشان کرد: نظارت بر داروخانه ها کما فی السابق با هدف ارتقا خدمت رسانی دارویی و رضایت شهروندان در دستور کار این معاونت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.