تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

نصب ۱۲۴ المان در ۵۰ نقطه رفسنجان/ آغاز فعالیت شهرداران دهه‌هشتادی با حضور دستیار رئیس جمهور

  • کد خبر : 5978
  • 22 اسفند 1402 - 12:19
نصب ۱۲۴ المان در ۵۰ نقطه رفسنجان/ آغاز فعالیت شهرداران دهه‌هشتادی با حضور دستیار رئیس جمهور
شهردار رفسنجان از نصب 124 المان و گل‌آرایی سطح شهر برای استقبال از سال نو یاد و اعلام کرد: مراسم آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه‌هشتادی محلات رفسنجان روز 27 اسفندماه با حضور دستیار رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش رفسنجان فردا، مهندس مجید کهنوجی با‌اشاره به اقدامات شهرداری برای زیباسازی شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: امسال عید نوروز با ماه مبارک رمضان تقارن یافته و در بحث زیباسازی فضای شهری هر دو موضوع را مدنظر قرار داده‌ایم. امسال در تمام سطح شهر سعی شده المان‌ها در آستانه نوروز نصب شوند.

وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همشهریان، افزود: ۱۲۴ المان با موضوع نوروز و ماه مبارک رمضان در ۵۰ نقطه سطح شهر نصب می‌شوند لذا به‌نوعی فعالیت‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان را داریم که زیبایی دوچندان معنوی را به شهر می‌بخشد.

وی با تأکید بر این‌که فعالیت‌های عمرانی شهرداری در آستانه سال جدید همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: سال گذشته یک‌هفته مانده به سال نو، عملیات عمرانی شیب معکوس میدان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) آغاز شد و اکنون نیز ورودی‌های اصلی به‌سمت رفسنجان در حال ساماندهی است که ممکن است تا پایان سال به اتمام نرسند ولی کار عمرانی آن‌ها تعطیل نمی‌شود اما رعایت می‌کنیم که مزاحمت کمتری برای مسافران نوروزی در وروردی‌ها داشته باشیم.

شهردار رفسنجان در تشریح اقدامات مدیریت شهری در شب سال نو، گفت: رنگ‌آمیزی جداول در حال انجام و نصب ۱۲۴ المان نیز از امروز آغاز شده است. جا دارد از همکاران شهرداری که به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند از خدمات شهری که رفت و روب و جمع‌آوری زباله آنها دو برابر شده تا حوزه زیباسازی، فضای سبز و حوزه عمرانی صمیمانه تشکر کنم.

کهنوجی از غرس ۱۳ میلیون نشا برای شب عید در شهر یاد کرد و افزود: کاشت نشای گل در نهالستان شهرداری چهار برابر شده است. شهرداری رفسنجان رتبه نخست گل و گل‌کاری را در کشور نسبت به جمعیت و جغرافیا دارد و تنها شهرداری در جنوبشرق است که در تامین گل و نشا برای شب عید در نهالستان متعلق به خود شهرداری، خودکفاست.

شهردار رفسنجان در ادامه با‌اشاره به این‌که حکمرانی مردمی را در محلات با برگزاری پویش «شهردار شو» و انتخاب شهرداران دهه‌هشتادی اجرا کردیم، عنوان کرد: در بارندگی اخیر، این شهردران دهه‌هشتادی با حضور میدانی در محلات، گزارشات و نواقص را به شهرداری متذکر می‌شدند و چقدر هم اثرگذار بود. روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه با حضور دستیار رئیس جمهور، شهرداران دهه‌هشتادی رسماً کار رخود را آغاز می‌کنند.

اجرای همزمان ۱۲۰ پروژه عمرانی در شهر

کهنوجی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گوی رادیویی با بیان این نکته که دیکته ننوشته غلط ندارد، تأکید کرد: در حال حاضر ۱۲۰ پروژه عمرانی به‌صورت همزمان در سطح شهر انجام می‌شود که با توجه به حجم بالای کار، قطعا اشکالاتی ایجاد می‌کند که از صبوری شهروندان قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نصب المان در میادین امام حسین(ع)، امام خمینی(ره)، خاتم الانبیاء(ص) و شهید عباس‌زاده در دست اقدام است و مناقصه المان میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شده است.

شهردار رفسنجان به فضاسازی دروغ برخی رسانه‌ها که رویه‌ای جز تخریب شهرداری ندارند پرداخت و با‌اشاره به اجرای دو کیلومتر رفوژ میانی بلوار طالقانی، خاطرنشان کرد: در زمان شهردار سابق، اجرای رفوژ میانی این بلوار از میدان شهدا تا میدان آبشار پسته انجام شد، سال گذشته از میدان پسته تا سه راه پست اجرا شد و ماه گذشته نیز این پروژه که تکمیل نشده بود یعنی از سه راه پست تا میدان علی ابن ابیطالب با تلاش دوشیفته پرسنل شهرداری ظرف یک هفته اجرا شد.

کهنوجی در خصوص بوستان خیابان دکتر حسابی نیز گفت: این بوستان که یکی‌از بوستان‌های بزرگ شهری به‌شمار می‌رود در حال حاضر از سرعت کار قابل قبولی برخوردار است و تا پایان خرداد سال آینده عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد.

شهردار رفسنجان در این برنامه رادیویی با پاسخگویی به سوالات شهروندان، از همشهریان خواست انتقادات و پیشنهادات و هر گونه شکایت از پیمانکاران شهرداری را از طریق سامانه پیشنهادات شهرداری، تلفن ۱۳۷، ملاقات حضوری با شهردار در روزهای فرد از ساعت ۵ تا ۶:۳۰ صبح در میان بگذارند.

کهنوجی همچنین از شهروندان خواست گزارش تخلفات ریختن نخاله‌های ساختمانی در محلات شهر را به شهرداری گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.