تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

موفقیت های انجمن سینمای جوان رفسنجان در کشور سرآمد است

  • کد خبر : 1938
  • 23 آذر 1401 - 11:58
دکتر جلالی نماینده رفسنحان و انار در محلس: ما بهترین فیلمسازان در عرصه سینمای جوان را در رفسنجان داریم که از هنرمندان شهرهای بزرگ کشور هم برتر هستند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی طی جلسه ای با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران و معاون امور استان ها و جشنواره های این انجمن اظهار داشت: انجمن سینمای جوان در کل کشور ۵۸ دفتر دارد که سه دفتر در استان کرمان و در شهرستان های رفسنجان، کرمان و بم است که در رفسنجان افراد زیادی تحت آموزش های این انجمن قرار گرفته و هنرمندان موفقی شده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه مثبت مسؤولان انجمن سینمای جوان ایران به رفسنجان جای تقدیر داد و ما بهترین فیلمسازان در عرصه سینمای جوان را در رفسنجان داریم که از هنرمندان شهرهای بزرگ کشور هم برتر هستند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه فیلم خوب در رفسنجان تولید می شود، ادامه داد: هرسال تقریبا یک فیلم از رفسنجان در جشنواره های ملی و بین المللی حضور دارد که موفق به کسب رتبه های برتر می شود.

حجت الاسلام جلالی بر حمایت همه جانبه از هنرمندان تأکید کرد و گفت: فیلمسازان جوان و انقلابی با حمایت مسؤولان باید انگیزه بیشتری پیدا کنند که بتوانند تولیداتی فاخر به جامعه عرضه کنند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.