تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
8

مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان می‌تواند یک برند خوب در جنوب‌شرق کشور باشد

  • کد خبر : 842
  • 22 اردیبهشت 1401 - 15:50
مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان می‌تواند یک برند خوب در جنوب‌شرق کشور باشد
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حضور پررنگ مجتمع مس رفسنجان در یازدهمین نمایشگاه اینوتکس گفت: مرکز نوآوری شهید ستاری مجتمع مس رفسنجان با فعالیت‌های چشمگیری که دارد می‌تواند یک برند خوب در جنوب‌شرق کشور باشد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به بازدید از غرفه مجتمع مس رفسنجان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس تهران اظهار کرد: غرفه مجتمع مس رفسنجان یکی از بهترین غرفه‌ها در بین شرکت‌های دانش‌بنیان بود و بسیاری از بازدیدکنندگان انتظار نداشتند که مجتمع مس رفسنجان که یک مجتمع معدنی و سخت افزاری‌ست در حوزه دانش‌بنیان فعال و کارهای علمی و نوآوری داشته باشد.
وی با قدردانی از مسئولان مجتمع مس به‌ویژه مدیر مجتمع که از دو سال قبل مرکز نوآوری شهید ستاری را ایجاد و بستر و زمینه رشد شرکت‌های دانش‌بنیان را در شهرستان رفسنجان و انار فراهم کردند، افزود: اکنون این مرکز محل شکوفایی ایده‌های.جوانان خلاق و نوآور است که تولیدات‌شان در خدمت جامعه باشد.
حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به حضور شخصیت‌های کشوری، سفیران و…از غرفه مجتمع مس رفسنجان بیان کرد: دستگاه تمام اتوماتیک پسته خندان کن و تولیدات مواد شیمیایی که مورد نیاز مس هست نظر بازدیدکنندگان را جلب کرده بود و در مجموع غرفه آبرومند و بزرگی بود.
وی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان می‌تواند یک برند خوب برای جنوب‌شرق باشد که پیگیر هستیم بتوانیم مجوز پارک علم و فناوری در رفسنجان را بگیریم و در جنوب‌شرق در بحث دانش‌بنیان‌ها حرف جدید داشته باشیم.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه این مرکز نوآوری در جهت استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی و ارتباط صنعت با علم فعالیت شایانی دارد، متذکر شد: در خصوص ارزش افزوده پسته، مقابله با سرمازدگی و گرمازگی و سایر چالش‌ها امیدواریم به کمک دانش‌بنیان‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: توسعه اشتغال، ایجاد بنگاه‌های کوچک و متوسط، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی، نوآوری و فناوری در راستای مجتمع مس سرچشمه، حمایت از واحدای فناور و ایده‌پرداز جهت دانشجویان و دانش‌آموزان نوآور و خلاق در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از خدمات مرکز نوآوری شهید ستاری است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.