تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

قابلیت ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

  • کد خبر : 1223
  • 23 مهر 1401 - 20:15
بهرامشاهی گفت: برای ۲ هزار هکتار زیرساخت در منطقه ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است و قابلیت ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی را دارد.

به گزارش رفسنجان فردا، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس در سفر یک روزه خود به رفسنجان ضمن حضور در جلسه رفع مشکلات صنایع و معادن، در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز حضور یافت.

روح الله بهرامشاهی در این جلسه با اشاره به قابلیت منطقه ویژه اقتصادی در حوزه های مختلف تولیدی، اظهار کرد: تولید تجهیزات ماشین آلات معدنی با بیش از ۶۵۰ معدن در سطح استان را می توان در این منطقه اجرا کرد.

وی در ادامه به نقش منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در بحث مونتاژ ، واردات و … اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته زیر ساخت مشکل آب و برق نیز رفع خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه سازمان مسئول این منطقه شرکت زرینه مس وابسته به صندوق بازنشستگی مس است، ابراز امیدواری کرد: شرکت ملی صنایع مس نگاه ویژه ای به منطقه داشته باشد.

وی یادآور شد: مجتمع مس میتواند از پتانسیل منطقه ویژه و واحدهای موجود به خوبی استفاده کند.

بهرامشاهی از ۲ هزار هکتار وسعت منطقه ویژه در رفسنجان خبر داد که در سال گذشته بالغ بر هزار هکتار آن به متقاضیان واگذار شده است و گفت: برای ۲ هزار هکتار زیرساخت در منطقه ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است و قابلیت ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی را دارد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.