تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6

فرصتی برای حضور هنرمندان رفسنجانی در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی

  • کد خبر : 3865
  • 14 خرداد 1402 - 11:59
فرصتی برای حضور هنرمندان رفسنجانی در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی
دبیر نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان برگزاری این رویداد را فرصتی برای حضور و رقابت سالم هنرمندان رفسنجانی عنوان کرد.

به گزارش رفسنجان فردا، بهروز نکویی با بیان اینکه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی با متریال سنگ به منظور ارتقاء هنر مجسمه سازی و گسترش و ارتقاء آگاهی عمومی در عرصه مجسمه سازی برگزار می شود، گفت: این رویداد در دو بخش ملی و محلی برپا خواهد شد.

وی ایجاد فضای تعامل و گفت‌وگوی فرهنگی هنری و فرصت تبادل دانش و تجربه مجسمه سازی را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و افزود: در بخش ملی پنج مجسمه با حضور اساتید و اعضای انجمن مجسمه سازی ایران اجرا می شود.

دبیر نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان، برگزاری این رویداد را فرصتی برای حضور و رقابت سالم هنرمندان مجسمه ساز و علاقمند به مجسمه سازی در رفسنجان دانست و گفت: با توجه به حضور اساتید برجسته مجسمه سازی ایران در سمپوزیوم رفسنجان، این رویداد می تواند به مثابه کارگاهی تجربی برای هنرمندان و علاقمندان باشد.

وی افزود: هنرمندان رفسنجانی می توانند با ارسال طرح یا ارائه رزومه از طریق پست الکترونیک rafsanjan.s.s.1402@gmail.com یا شماره ۰۹۳۸۵۵۲۷۶۷۵ در پیام رسان های ایتا، سروش، روبیکا برای اجرا یا دستیاری در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان شرکت کنند.

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان برگزار شده و تا هفته اول تیرماه ۱۴۰۲ در محل پارکینگ موزه ریاست جمهوری واقع در بلوار کتاب دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.