تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان؛ چرا سازمان لیگ بازی حساس مس کرمان و مس رفسنجان را قرار است بدون تماشاگر برگزار کند؟

  • کد خبر : 3510
  • 03 اردیبهشت 1402 - 11:56
روح الله محمدی با گله مندی از تصمیم گرفته شده برای بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان مبنی بر بدون تماشاگر بودن این دیدار اظهار کرد: در این برهه از زمان که بازی‌های لیگ به اوج حساسیت در بالا و پایین جدول رسیده، برای ما جای سوال است که چرا سازمان لیگ بازی حساس مس کرمان و مس رفسنجان را قرار است بدون تماشاگر برگزار کند.

به گزارش رفسنجان فردا و به نقل از ایسنا؛ عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این تصمیم در حالی است که مشکل ورودی تماشاگران به ورزشگاه رفسنجان پیش از این حل شده بود و دلیل بدون تماشاگر بودن این دیدار واقعا مشخص نیست. جای سوال است که چگونه در هفته بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بوده به صورتی که جای جای ورزشگاه از تماشاگران خونگرم رفسنجانی پر بود ولی اکنون اعلام می شود بازی دو تیم هم استانی قرار است بدون تماشاگر باشد. ما از ارکان تصمیم گیرنده در اینخصوص و فدراسیون فوتبال تقاضا داریم ضمن تجدیدنظر در این رابطه نگاه ویژه ای به مسائل پیرامون این بازی داشته باشند.

وی خاطرنشان‌کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان همیشه به اصول اخلاقی و بازی جوانمردانه اعتقاد راسخ دارد و معتقدیم که کادر فنی و بازیکنان مس رفسنجان فارغ از حواشی چند روز گذشته در فضای مجازی با تمام توان در یک بازی جوانمردانه مقابل مس کرمان به میدان می‌روند تا همه چیز در زمین مسابقه تعیین شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.