تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
7

عجله برای برگزاری دیدار مس و استقلال در ورزشگاه شماره یک رفسنجان

  • کد خبر : 5330
  • 11 مهر 1402 - 16:07
در آستانه برگزاری دیدار مس رفسنجان و استقلال تهران، زمزمه های بسیاری پیرامون محل برگزاری دیدار دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و استقلال تهران در محافل رسمی و غیر رسمی پیچیده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در حالی که هفته گذشته در سفر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، خبرهایی از افتتاح ورزشگاه شماره یک شهدای مس همزمان با دهه فجر در برخی رسانه ها و محافل خبری منتشر شد، روز گذشته برخی مدیران در استان خبر از برگزاری دیدار مس و استقلال در ورزشگاه شماره یک رفسنجان دادند.

میزبانی مس رفسنجان از استقلال در ورزشگاه شماره یک در حالی زبان به زبان می چرخد که ظواهر امر نشان از وجود مشکلات عدیده ای در واگذاری و تعیین تکلیف وضعیت ورزشگاه توسط شرکت ملی صنایع مس ایران می دهد و به موانعی که بر سر راه ورزشگاه وجود دارد، توجه ای نشده است.

اعلام موافقت مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی مسئولین هیأت فوتبال استان در حالی مطرح می شود که تا زمان برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال تهران تنها چهار روز زمان باقی مانده و خبر قطعی در مورد محل دقیق برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال تهران از سوی باشگاه های طرفین اعلام نشده است.

از آنجایی که تمامی زیر و بم مربوط به ساخت و تجهیز ورزشگاه شماره یک شهدای مس بر عهده شرکت ملی صنایع مس ایران بوده و تصمیم گیری برای نگهداری و واگذاری آن نیز بایستی توسط شرکت انجام گیرد، راه اندازی یا عدم آن نمی تواند تعهدی برای باشگاه مس و حتی مسئولین استانی و شهرستانی ایجاد کند.

با توجه به اینکه واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس به باشگاه مس رفسنجان به دلایلی از قبیل عدم تزریق بودجه کافی و تعویق در اجرای پروژه پیست دو و میدانی تاکنون عملیاتی نشده است، تعجیل در برگزاری دیدار اخیر مس و استقلال در ورزشگاهی که هنوز به طور رسمی افتتاح نشده است، چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

شایسته است مسئولین شهرستان برای پیشگیری از عواقب جبران ناپذیری که راه اندازی زودهنگام ورزشگاه شماره یک می تواند داشته باشد، اقدام کنند و با اعلام عدم آمادگی ورزشگاه برای دیدار اخیر مس رفسنجان و استقلال تهران، نگرانی علاقمندان و ورزش دوستان را نسبت به مشکلاتی که می تواند گریبان گیر رفسنجان باشد، بگیرند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.