تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

ششمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار می شود

  • کد خبر : 1663
  • 13 آذر 1401 - 12:23
ششمین یادواره شهدای مفقود الاثر رفسنجان از چهارشنبه ۱۶ آذر به مدت سه شب از ساعت ۱۹ هر شب در محل معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام میرعلی اکبری و سردار عبدالفتاح اهوازیان برگزار می شود.

به گزارش رفسنجان فردا، به دعوت خانواده معظم دانش آموز شهيد مفقودالاثر محمد خالقی شب گذشته گردهمایی خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان در منزل این شهید گرانقدر برگزار شد.

حسنی مسئول هیات میثاق با شهدا در جمع این خانواده ها از توافق هفت ساله این هیأت با شهدای گمنام شهرستان سخن گفت که منتج به برپایی پنج یادواره شهدای مفقودالاثر شده و پس از یک سال وقفه کرونایی امسال ششمین یادواره برگزار خواهد شد.

حسنی علت برپایی یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان در ایام فاطمیه را ارتباط نزدیک این شهدا با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دانست.

حسنی گفت: شهرستان رفسنجان ۳۰ شهید مفقودالاثر دارد، ۲۷ شهید دوران دفاع مقدس و مابقی از شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون هستند.

گفتنی است، ششمین یادواره شهدای مفقود الاثر شهرستان رفسنجان از چهارشنبه ۱۶ آذر به مدت سه شب از ساعت ۱۹ هر شب در محل معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام میرعلی اکبری و سردار عبدالفتاح اهوازیان برگزار می شود و خانواده های معظم این ۳۰ شهید گرانقدر میزبان هستند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.