تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

سومیـن المپیاد ورزشی محـلات رفسنجــان بـرگـزار می شــود

  • کد خبر : 942
  • 08 خرداد 1401 - 12:30
سومیـن المپیاد ورزشی محـلات رفسنجــان بـرگـزار می شــود
دبیر سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی به همت باشگاه ورزشی شهرداری در ۲۲ رشته مختلف خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، علیرضا رفیعی با اعلام این خبر گفت: سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان، به منظور افزایش شور و نشاط اجتماعی، ارتقاء سلامت جسمی و روانی، توسعه ورزش و ایجاد همگرایی در بین ساکنان محله‌ها و استعدادیابی نخبه‌های گمنام ورزشی، کار خود را آغاز کرد.
وی درباره چگونگی برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی محلات از ۲٢ خردادماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) آغاز و ٢۶ تیرماه مصادف با عید غدیر خم به کار خود پایان می‌دهد.
علیرضا رفیعی با بیان اینکه نام نویسی از علاقمندان تا نوزدهم خرداد ماه ادامه دارد، به برگزاری این المپیاد در ٢٢ رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: مسابقات طبق قوانین رسمی فدراسیون و توسط هیأت های ورزشی برگزار می شود.
وی افزود: ثبت نام از علاقمندان از طریق سایت باشگاه ورزشی شهرداری به نشانیbv.rafsanjan.ir و پورتال اصلی به نشانی www.rafsanjan.ir یا مراجعه حضوری به دفتر باشگاه ورزشی شهرداری به نشانی بلوار آیت الله طالقانی، نبش کوچه ٢۵، طبقه سوم ساختمان بانک ایران زمین انجام می شود.
دبیر سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان ادامه داد: رقابت ها در رشته های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، ورزش باستانی، دارت، تنیس روی میز، پتانک، شطرنج، دوچرخه سواری، اتومبیلرانی، سوارکاری، اسکیت، بیلیارد، دو و میدانی، سنگ نوردی، بسکتبال، بوکس، ورزش نابینایان (شامل گلبال و شطرنج)، والیبال جانبازان، ورزش ناشنوایان (شامل شطرنج، دارت، تنیس روی میز)، مچ اندازی، کشتی و ژیمناستیک برگزار خواهد شد.
علیرضا رفیعی ضمن قدردانی از همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس، اداره ورزش و جوانان و سایر اداره‌های شهرستان برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی، گفت: حکم و مدال قهرمانان در صحنه رقابت‌ها، طی مراسمی با حضور پیشکسوتان و خانواده شهدای ورزشکار هر رشته اهدا می شود.
وی در پایان به یکی از نقاط قوت این دوره از المپیاد اشاره کرد و گفت: در برخی از رشته‌های ورزشی، داوران و کارشناسان با رصد مسابقات، افراد مستعد و نخبه ورزشی را شناسایی و به باشگاه ورزشی شهرداری معرفی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.