تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی شهرستان رفسنجان تدوین می‌شود

  • کد خبر : 1395
  • 18 آبان 1401 - 9:29
سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی شهرستان رفسنجان تدوین می‌شود
دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان گفت: در یک ماه گذشته ۴ جلسه تشکیل شده که مهمترین برنامه آن تنظیم سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی شهرستان بوده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ دبیر شورای عالی قرآنی گفت: طرح استعدادیابی قاریان قرآن یکی از اقداماتی بود که از سوی این شورا در یک ماه گذشته انجام شد و در این طرح ۳۵ نفر شرکت کردند و در نهایت ۸ نفر انتخاب شدند که در دوره تکمیلی شرکت می‌کنند.

توحیدی‌پور با اشاره به همکاری خوب شهرداری رفسنجان و شرکت مس در حمایت از طرح‌های شورای عالی قرآن رفسنجان، گفت: همایش «اهمیت و ضرورت تدبر در قرآن» با محوریت تدبر در سوره مبارک فجر، از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان و با همکاری شورای عالی قرآن شهرستان، ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۸ صبح در سالن آموزش و پرورش رفسنجان برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان با بیان اینکه تلاش داریم با مصوبات شورا، برنامه‌های بهتری در جهت ارتقای فعالیت‌های قرآنی و بهبود وضعیت مؤسسات در شهرستان اجرا کنیم، افزود: داوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی و مسابقات قرآن بسیج از دیگر اقدامات انجام شده در شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان است.

وی یادآور شد: شورای عالی قرآن با هدف استفاده از ظرفیت بالای شهرستان در تعلیم و تعلم قرآن در سطوح و رشته‌های متنوع، سیاست‌گذاری، نظارت، حمایت و ارتقای برنامه‌های مربوط به تدبر، حفظ و قرائت قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، اذان، مناجات، ادعیه و تواشیح، جلوگیری از موازی‌کاری و توزیع و حمایت عادلانه از فعالان قرآنی، مهرماه ۱۴۰۱ در رفسنجان تشکیل شد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.