تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

سمپوزیوم مجسمه سازی؛ اقدام ارزشمند شهرداری رفسنجان برای تولید محتوا در فضاهای شهری

  • کد خبر : 3932
  • 21 خرداد 1402 - 12:26
سمپوزیوم مجسمه سازی؛ اقدام ارزشمند شهرداری رفسنجان برای تولید محتوا در فضاهای شهری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اقدام شهرداری رفسنجان در برگزاری نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی را تمجید و آن ‌را تولید محتوا برای فضاهای شهری برشمرد.

فریدون فعالی در بازدید از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان اظهار کرد: سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان که با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود، بسیار کار ارزشمندی است؛ فرآیند انتخاب طرح‌ها در کمیته داوران طی شده و بهترین‌ها انتخاب و محتوایی برای فضای شهری تولید می‌شود.

وی افزود: استادکاران هنرمندی که وقت و انرژی می‌گذارند و میهمان استان ما و شهر رفسنجان هستند، محصولاتی تولید می‌کنند که فرآورده نگاه خلاق و زیبای آن‌هاست و با یک کاربری مناسب در موقعیتی مناسب و تعریف شناسنامه برای اثر در فضای شهری نصب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به مزایای برگزاری این سمپوزیوم هنری نیز اشاره و بهره مندی از هنرمندان بومی را نقطه قوت آن دانست و بیان کرد: با برگزاری سمپوزیوم هنرمندان با ظرفیت‌های شهر آشنا می‌شوند و فرصتی برای تبادل و انتقال تجربیات بین بخش‌های هنری و هنرمندان عزیز فراهم شده است که باید این موضوع به همه شهرها تعمیم یابد.

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به همت معاونت هنری شهرداری به ریاست سیدمحسن سجادی و دبیری بهروز نکویی تا هفته اول تیرماه در محل پارکینگ موزه ریاست جمهوری واقع در بلوار کتاب دایر است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.