تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

زمینی برای احداث دهکده ورزشی در شهرستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 1640
  • 06 آذر 1401 - 13:35
مهندس کهنوجی با اشاره به کمبود سالن ورزشی مجهز به امکانات در رفسنجان نسبت به جامعه ورزشی، گفت: برای توسعه فضاهای ورزشی زمینی برای احداث دهکده ورزشی در شهرستان اختصاص دادیم.

به گزارش رفسنجان فردا، به نقل از پایگاه شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در آیین افتتاحیه نخستین «المپیاد ورزشی ستارگان رزمی» رفسنجان اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در هشت رشته؛جودو، ووشو، کاراته، کونگ فوتوآ، تکواندو، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی با سلاح سرد و نینجوتسو از چهارم آذرماه آغاز شد و تا ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار رفسنجان افزود: باشگاه ورزشی شهرداری در تابستان امسال “المپیاد ورزشی محلات” را با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار با هدف کشف استعدادهای ورزشی اجرا کرد که این المپیاد انگیزه ما را برای شناسایی بیشتر استعدادهای ورزشی افزون کرد.
وی با اشاره به اینکه کمبود زیرساخت ها و فضاهای ورزشی در این المپیاد محسوس است، گفت: در راستای رفع مشکلات حوزه ورزشی شهرستان، حمایت مسئولین از جمله استاندار کرمان و مسئولین شهرستان را خواستاریم.

مهندس کهنوجی با تاکید بر اینکه سالن های ورزشی مجهز به امکانات در رفسنجان نسبت به جمعیت آن کم است، بیان کرد: برای توسعه فضاهای ورزشی شهرستان زمینی برای احداث دهکده ورزشی شهرستان اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در دهکده ورزشی کلیه تیم ها و هیئت های ورزشی مستقر خواهند شد که استعدادهای ورزشی را پرورش دهند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.