تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5

رژیم کودک‌کش اسرائیل عامل تشنج در منطقه و جهان است/باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم

  • کد خبر : 991
  • 25 خرداد 1401 - 21:39
رژیم کودک‌کش اسرائیل عامل تشنج در منطقه و جهان است/باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم
نماینده رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بازی اسرائیل و لابی صهیونیستی عامل تشنج در منطقه و بر هم زدن مذاکرات است.

به گزارش رفسنجان فرددا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خدمت، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در سخنانی با اشاره به اطلاعیه آژانس حکام علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تقریبا می‌توان گفت مسأله برجام به بن‌بست رسیده و مسائل هسته‌ای با اروپا و آمریکایی‌ها به خط پایان نزدیک شده و انجام نخواهد شد.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس ترس آمریکا‌یی‌ها با محوریت لابی صهیونیستی از انقلاب اسلامی ایران را ذکر کرد و افزود: آنها هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران راضی نخواهند بود و طبیعی‌ست که راضی نمی‌شوند نفعی به جمهوری اسلامی برسد.
وی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری به‌خوبی حس کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تأکید داشتند که هیچوقت نباید به دشمن اعتماد کرد. تا الان هرچه کشیدیم از چوب اعتماد به آمریکاست و امروز اصل بر بی اعتمادی است.
حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: مسأله مذاکرات و ارتباطات در دولت‌های مختلف بوده و ادامه داشته است، اما نکته مهم اینجاست؛ وقتی در اسرائیل مرکزی تشکیل شده با کارشناسان متعدد فقط برای جعل سند علیه جمهوری اسلامی و علیه مذاکرات، هر موقع این مذاکرات و توافق خواست به نقطه پایانی برسد مرکز جاسوسی فعال می‌شود و دو، سه سند رو می‌کند.
وی در همین زمینه اضافه کرد: البته نقش منافقین را نمی‌توان انکار کرد. از قبیل این اسناد که تعبیر به اسناد سرقتی از ایران یاد می‌شود هزاران سند درست کردند و هر بار یکی از آنها را رو می‌کنند.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرچه تلاش کند صادقانه برخورد کند، دوربین‌های نظارت را برقرار کند و هر کار کند، اما تا زمانی که جرثومه و غده سرطانی اسرائیل در منطقه هست، نخواهند گذاشت مذاکرات به ننتیجه برسد.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه آمریکایی‌ها به این توافق نیاز دارند به‌ویژه دولت بایدن در آستانه انتخابات آمریکا می‌خواهد این توافق انجام شود، اسرائیل مانع است و این روند ادامه‌دار خواهد بود.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد به جای رفع تحریم باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم که تا کنون نتایج خوبی هم حاصل شده است. نباید منتظر ماند و زمان و انرژی‌مان را صرف مذاکرات هسته‌ای کنیم.
وی ابراز کرد: ایران، عضویت در ان‌پی‌تی را به تعلیق در بیاورد و خروج از آن را کلید بزند. به جهان هزاران مرتبه اعلام کردیم دعوای ما با غرب چیست؛ آنها می‌خواهند بفهمند ما سلاح اتمی نمی‌سازیم و ما هم همه جا اعلام کردیم سلاح اتمی خلاف دین ماست و فتوای مراجع دینی ماست که سلاح کشتار جمعی حرام است. ما به طرف بمب اتم نخواهیم رفت.
حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بازی اسرائیل و لابی صهیونیست عامل تشنج در منطقه و بر هم زدن مذاکرات است.عامل همه بدبختی‌ها و به‌ویژه در خاورمیانه صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش و جنایتکار هستند و اگر اسرائیل از دنیا محو شود امنیت بر دنیا حاکم خواهد شد و جهان بی اسرائیل جهان صلح و آرامش است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.