تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

رقابت های فوتسال محلات شهرداری رفسنجان اوج گرفت

  • کد خبر : 800
  • 21 اردیبهشت 1401 - 21:56
رقابت های فوتسال محلات شهرداری رفسنجان اوج گرفت
مسابقات فوتسال محلات جام رمضان شهرداری رفسنجان با حضور بیش از ۳۰۰ نوجوان دهه هشتادی در سالن های منتخب شهرستان برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در این دوره از مسابقات که همزمان با کاهش تب کرونا در رفسنجان و از روزهای آغازین ماه مبارک رمضان شروع شد، ۲۲ تیم ۱۴ تا ۱۶ نفره در چهار گروه با انجام ۵۰ بازی جذاب و نفسگیر به رقابت پرداختند.
به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان، تیم های حاضر در مسابقات بعد از طی مرحله گروهی، سرانجام به ایستگاه پایانی دور اول رسیدند و پس از رقابت های حساس مرحله حذفی، چهار تیم شهید علیزاده، سیدالشهداء «الف»، سیدالشهداء «ب» از محله عباس آباد و مدرسه شهید ارجمندی از بلوار هجرت با صعود به مرحله نیمه‌نهایی رسماً جواز حضور در دور پایانی را پیدا کردند.
حسین رمضانی ادامه داد: رقابت های نیمه نهایی مسابقات فوتسال محلات جام رمضان روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه برای تعیین تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نهایی در دو سانس ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ در سالن تلاش برگزار می شود. وی با تشکر از تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری که از محلات اسدآباد، رحمت آباد، معراج، سعادت آباد، الله آباد، شهید زینلی، علی آباد، یادگار امام، خواجو، فردوسیه، عباس آباد آقاغفور، جعفرآباد، عباس آباد، شهرک امام خمینی(ره) و مدارس فعالانه حضور یافتند، گفت: علاقمندان برای تماشای رقابت های نیمه نهایی می توانند از ساعت ۱۵ روز جمعه در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.