تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

رفسنجان آماده استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام

  • کد خبر : 1723
  • 21 آذر 1401 - 21:24
همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده در روز ۳ دی ماه به رفسنجان می آید.

به گزارش رفسنجان فردا، جلسه هماهنگی مراسم استقبال و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور مهندس رضایی فرماندار و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مصطفی بخشی معاون سیاسی فرمانداری در این خصوص گفت: طی هماهنگی که با اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شده است همزمان در ایام فاطمیه پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده در روز ۳ دی ماه به رفسنجان می آید.

بخشی افزود: طبق نظر ستاد هماهنگی استقبال از شهید در روز ۳ دی ماه پیکر این شهید بزرگوار ابتدا در کبوترخان مورد استقبال مردم آن منطقه قرار خواهد گرفت و پس از آن در اداره بنیاد شهید رفسنجان مورد استقبال خانواده های شهدا قرار می‌گیرد و در عصر همان روز مهمان حومه شرقی بخش مرکزی می‌باشد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری در ادامه گفت: پیکر شهید گمنام در روز ۴ دی ماه مهمان بخش کشکوئیه و عصر همان روز در حومه غربی بخش مرکزی مورد استقبال مردم این بخش ها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: پیکر مطهر شهید گمنام در ۵ دی ماه نیز در بخش فردوس و نوق مورد استقبال خانواده ها و مردم شهید پرور این بخش ها قرار خواهد گرفت.

مصطفی بخشی در خصوص تدفین این شهید گمنام گفت: طبق هماهنگی ستاد استقبال از شهید گمنام در صبح روز ۶ دی ماه همزمان با شهادت بانوی دو عالم فاطمه الزهرا(س) پیکر مطهر شهید گمنام از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (میدان شهدا) مراسم استقبال شروع و تا سه راه پست خیابان طالقانی به صورت پیاده تشییع و از همان مسیر به صورت خودرویی به سمت آرامگاه ابدی اش واقع در روستای ناصریه به خاک سپرده می شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.