تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5

رشد ۳۰۰ درصدی دانشگاه ولیعصر(عج) در حوزه ارتباط با صنعت

  • کد خبر : 1714
  • 21 آذر 1401 - 13:35
رشد ۳۰۰ درصدی دانشگاه ولیعصر(عج) در حوزه ارتباط با صنعت
رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: در حوزه ارتباط با صنعت و تحقیقات دانشگاهی و نیازمند محور موردتأکید مقام معظم رهبری رشد ۳۰۰ درصدی داشته ایم و مبلغ قراردادهای مربوطه در حوزه پژوهشی را از ۵ میلیارد به ۱۷ میلیارد رسانده ایم.

به گزارش رفسنجان فردا، رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با تبریک هفته پژوهش به مجاهدان عرصه علم و فناوری در سالی که به «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال افرین» نامگذاری شده است، گفت: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان همسو با سایر دانشگاه های کشور تلاش کرده تا فعالیت های خود را براساس سیاست های ابلاغی وزارت علوم، گام دوم انقلاب و سند چشم انداز علم و فناوری برنامه ریزی کند.

وی در ادامه افزود: امروزه دانشکاههای فناور و کارآفرین اثر ملموسی در اقتصاد دانش بنیان دارد.

رنجبر کریمی با اشاره به نقش دانشگاه ولیعصر(عج) طی یکسال اخیر در عرصه فناوری، اظهار کرد: انتخاب مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه به عنوان مرکز رشد نمونه استان نشان دهنده تلاش های موثر این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: در حوزه ارتباط با صنعت و تحقیقات دانشکاهی و نیازمند محور موردتأکید مقام معظم رهبری رشد ۳۰۰ درصدی داشته ایم و مبلغ قراردادهای مربوطه در حوزه پژوهشی را از ۵ میلیارد به ۱۷ میلیارد رسانده ایم.

دکتر رنجبر کریمی دانشگاه ولیعصر(عج) با فعال نمودن دانشجویان دستیار فناوری، راه اندازی تورهای فناوری در راستای گفتمان سازی و توانمند سازی شرکت های دانش بنیان اقدام کرده است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.