تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

دربی بدون تماشاگر را متوقف کنید/ پشت پرده تصمیم استان برای ممانعت از ورود تماشاچیان چیست؟

  • کد خبر : 3483
  • 02 اردیبهشت 1402 - 12:15
دربی بدون تماشاگر را متوقف کنید/ پشت پرده تصمیم استان برای ممانعت از ورود تماشاچیان چیست؟
در حالیکه تنها سه روز تا دیدار حساس تیم های مس رفسنجان و مس کرمان زمان باقی مانده است، نهادهای مربوطه استان در تصمیمی عجیب از ورود تماشاچیان به ورزشگاه ممانعت کرده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ این تصمیم که دلیل موجه ای برای اجرای آن یافت نمی شود، موجی از نگرانی را در میان هواداران به وجود آورده است و به نظر می رسد برای پوشاندن ضعف تیم مس کرمان در مقابل رقیب هم استانی خود گرفته شده است.

هواداران مس رفسنجان که همواره عنوان «یار دوازدهم» تیم را با خود یدک می کشند، در تمامی دیدارهای خانگی و حتی بیرون از خانه ضمن رعایت شأن و شخصیت شهر و همشهریان قوت قلب بازیکنان بوده اند.

تصمیم ناگهانی نهادهای استانی علاوه بر بی احترامی به مردم و هواداران مس رفسنجان، بر تبعیض مدیریت استان بر تیم های هم استانی می افزاید و آتش اختلافات را شعله ور می کند.

گویی دست های پشت پرده برای حاشیه سازی علیه تیم فوتبال مس رفسنجان تمامی ندارد و در کنار ناداوری های متعدد، تصمیمات غلط و بی پایه و اساس استان نیز دامنگیر رفسنجانی ها در لیگ برتر شده است.

ضروریست مدیریت باشگاه مس رفسنجان و در صدر آن مدیرعامل بعنوان حامی همیشه همراه تیم، همچون سایر بحران های پیش آمده در گذشته برای تصمیمات اخیر نیز پیگیری نموده و چاره اندیشی کند.

مس رفسنجان پیش از آنکه یک تیم رده بالا در لیگ برتر باشد، سرمایه ای برای شهر رفسنجان است که موفقیتش را مدیون مردم و هواداران شهر طلای سبز می داند و نباید تاوان کوتاهی و ضعف مدیریتی سایر باشگاه ها را بدهد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.