تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
4

خیریه محبان اهل بیت(ع) رفسنجان حامی دانش آموزان نیازمند مقطع ابتدایی

  • کد خبر : 4071
  • 28 خرداد 1402 - 23:06
خیریه محبان اهل بیت(ع) رفسنجان حامی دانش آموزان نیازمند مقطع ابتدایی
همایش مرکز نیکوکاری محبان اهل بیت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند مقطع ابتدایی رفسنجان برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ همایش مرکز نیکوکاری محبان اهل بیت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) با حضور فرماندار ، رییس و اعضای شورای شهر ، شهردار و جمعی از مسئولین و مدیران مدارس مقطع ابتدایی رفسنجان در سالن نظام مهندسی برگزار شد.

سید حسین رحیمی مدیرعامل مرکز نیکوکاری محبان اهل بیت(ع) با اشاره به پیشینه احداث مسجد علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: چهار سال از آغاز فعالیت این مسجد می گذرد و در زمان شورای چهارم و شهرداری وقت زمینی در پارک خبرنگار به این مسجد اختصاص داده شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت به این مسجد ۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داد.

وی با اشاره به توقف ساخت این مسجد در چند سال اخیر ، عنوان کرد: پس از مدتی ۹ نفر از اهالی محله به عنوان هیات امنا این مسجد انتخاب شدند و با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان از کمک های مردمی شروع به ساخت مسجد کردند و نام این مسجد علی بن موسی الرضا(ع) نام گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان یادآور شد: این مسجد در فاز اول ۶۰۰ متر ساخته شد و دو فضای ورزشی برای ورزشکاران و پارک خبرنگار نیز در محوریت مسجد قرار دارد و خیریه محبان اهل بیت(ع) ایجاد شد.

رحیمی هدف کلی را پوشش دانش آموزان بی بضاعت تمامی مدارس ابتدایی شهر دانست و گفت: دانش آموزان این مقطع با هماهنگی مدیران مدرسه به خیریه معرفی شوند و از طریق این خیریه نیازهای دانش آموزان رفع گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و کمک های مادی و معنوی نیازهای دانش آموزان کم بضاعت شهر را رفع کنیم و با کمک خداوند در راستای رسالت خود قدم برداریم.

عکاس: مهناز شریفی

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.