تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

حضور ۵ شرکت محصولات فناورانه جدید در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • کد خبر : 1782
  • 26 آذر 1401 - 18:51
حضور ۵ شرکت محصولات فناورانه جدید در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ولیعصر(عج) از حضور ۵ شرکت محصولات فناورانه جدید در نمایشگاه خبر داد که برای اولین بار به مرحله تولید مقدماتی محصول رسیده است.

به گزارش رفسنجان فردا، نمایشگاه دستاوردها و نیازهای فناورانه و دانش بنیان با حضور مسئولین شهرستان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) افتتاح شد.

مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج)، تعدادی از شرکت های تحت پوشش مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی، پژوهشکده پسته و مرکز نوآوری شهید ستاری نیز حضور دارند.

وی افزود: همچنین شتاب دهنده مس و کایت که شتابدهی شرکت ها را عهده دار هستند و علاوه بر آن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز برای حمایت بیشتر از شرکت ها حضور دارد.

دکتر کاظمی از حضور ۵ شرکت محصولات فناورانه جدید در نمایشگاه خبر داد که برای اولین بار به مرحله تولید مقدماتی محصول رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم رفسنجان، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید با حضور در این نمایشگاه و الهام گرفتن از تجارب کارآفرینانه ای که وجود دارد علاقمند به حوزه کارآفرینی و تولید محصولات کارآفرینانه خواهند شد.

مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه، یکی از موفق ترین مسیرهای شغلی را مسیر کارآفرینی عنوان کرد و گفت: افرادی که فقط یک ایده در ذهنشان داشتند سرمایه مالی چندانی هم نداشتند الان توانستند به موفقیت های خیلی بزرگ برسند و فروش ماهیانه چندم میلیاردی یعنی سودآوری بسیار عالی داشته باشند که نمونه هایی از این شرکت‌ها را ما در نمایشگاه داریم.

وی اضافه کرد: مرکز رشد و همه مراکز رشدی که در رفسنجان هستند این مسیر را در مورد ده ها شرکت هدف گذاری کردند و به تجربیات خیلی خوبی رسیدند و مطمئن ترین مسیر به سمت موفقیت و کارآفرینی از همین مراکز رشد می گذرد که بازدیدکنندگان می توانند نمونه ای از این تجربیات موفق را در نمایشگاه ببینند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.