تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

حضور میدانی مسؤولان در روستاها امیدآفرینی کرد

  • کد خبر : 4687
  • 18 مرداد 1402 - 14:10
حضور میدانی مسؤولان در روستاها امیدآفرینی کرد
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به بازدید میدانی مسؤولان از 400 روستای شهرستان‌های رفسنجان و انار و پیگیری مشکلات آنها، گفت: حضور میدانی برای حل مشکلات امیدآفرینی می‌کند.

رفسنجان زیبا| حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در فرمانداری، وجه امتیاز نظام جمهوری اسلامی ایران را بر اسلامی و دینی بودن آن دانست و اظهار کرد: همه دشمنی‌ها به‌ دلیل اسلامی بودن نظام است.

وی ادامه داد: ما مدیون مردان مردی هستیم که بر خاک افتادند تا ما سرافراز باشیم؛ نباید بگذاریم دفاع مقدس از یادها برود؛ ما هم ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت نقطه قوت ما تضعیف شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: در پرتو وحدت و انسجام و یکدلی بین مسؤولان، موفق شدیم همان‌طور که در کشور سفر استانی هست، ما هم در کنار فرماندار و رؤسای ادارات ماهانه دو مرتبه به روستاها سفر کنیم.

جلالی از سرکشی به ۴۰۰ روستای رفسنجان و انار خبر داد و ادامه داد: بعضی روستاها دو مرتبه سفر انجام شد و مهم‌تر از همه پیگیری مصوبات هم در دستور کار است تا زمانی که مشکلات حل شود.

وی خاطرنشان کرد: این سفرها به حل مشکلات زیادی انجامید و امیدواری در مردم روستاها ایجاد کرد که ارزشمند است و امیدوارم در آینده هم ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.