تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

جمع آوری ۲۳٠٠ قلاده سگ ولگرد در رفسنجان

  • کد خبر : 1251
  • 28 مهر 1401 - 12:02
جمع آوری ۲۳٠٠ قلاده سگ ولگرد در رفسنجان
معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع آوری قریب به ۲۳٠٠ قلاده سگ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

رفسنجان فردا/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پور اسداللهی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۲۵٠ مورد تبلیغات غیرمجاز و ۱۵٠ مورد وسایل سد معبر در پیاده رو ها از سطح شهر جمع آوری شده است.

معاون خدمات شهری افزود: در این بازه زمانی تعداد ۱۷۵ مورد اخطار جمع آوری نخاله های ساختمانی، ۱۲۴ مورد اخطار ریختن زباله به مغازه ها، ۱٠۷ مورد اخطار بهداشتی به سبب فاضلاب و دام و طیور و ۲۶۵ مورد اخطار سدمعبر داده شده است.

مهندس پوراسداللهی با بیان اینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره تماس ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری اطلاع رسانی کنند، گفت: بازدید از تنظیف معابر منطقه و همکاری با واحدهای شهرداری در دستور کار روزانه این معاونت است.معاون خدمات شهری گفت: ۱۶ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه یک و دو شهرداری رفسنجان در سه ماهه دوم امسال جمع آوری گردید.

وی هم چنین از جمع آوری قریب به ۲۳٠٠ قلاده سگ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده سگ‌های ولگرد در سطح شهر می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷موضوع را گزارش کنند تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر و نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.