تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

جزئیات سی‌و‌پنجمین یادواره شهدای هرمزآباد اعلام شد

  • کد خبر : 5470
  • 05 آبان 1402 - 20:20
این مراسم با شعار «غزه، صحنه مظلومیت، صبوری و اقتدار» روزهای ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه در مسجد جامع هرمزآباد برگزار می‌شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مسئول ستاد شهدای هرمزآباد از برگزاری سی‌و‌پنجمین یادواره شهدای هرمزآباد خبر داد و افزود: این مراسم با شعار «غزه، صحنه مظلومیت، صبوری و اقتدار» روزهای ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه در مسجد جامع هرمزآباد برگزار می‌شود.

حسن پورکشاورزی اظهار کرد: یادواره شهدای هرمزآباد امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و امسال قرار است برای اولین‌بار «هفته عزت و شهادت» در هرمزآباد اجرا شود.

وی بیان کرد: هفته عزت و شهادت از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه با مسابقه ورزشی طناب کشی ویژه خواهران آغاز خواهد شد و در سومین روز از این هفته روز جمعه ۱۲ آبان ماه شاهد مسابقه ورزشی دومیدانی ویژه برادران خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: از شنبه‌شب ۱۳ آبان نیز برنامه خاطره‌گویی رزمندگان و همرزمان شهدای هرمزآباد و پخش کلیپ بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع هرمزآباد برگزار می‌شود.

پورکشاورزی با بیان این‌که مسابقات فرهنگی، مقاله‌نویسی و نقاشی در هفته عزت و شهادت در هرمزآباد برگزار می‌شود، افزود: برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی در روز پایانی یادواره اعلام و جوایز آنها اهدا خواهد شد.

به‌گفته وی، قرائت قرآن، سخنرانی، مداحی، اجرای سرود و دکلمه‌خوانی از برنامه‌های سی‌و‌پنجمین یادواره شهدای هرمزآباد خواهد بود.

مسئول ستاد شهدای هرمزآباد تصریح کرد: «هفته عزت و شهادت هرمزآباد» روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه با گلباران قبور مطهر شهدا و قرائت دعای کمیل به کار خود پایان خواهد داد.

پورکشاورزی در پایان از تلاش جوانان و اعضای ستاد شهدای هرمزآباد، خانواده معظم شهدا و جانبازان، هیئت امنا مسجد جامع، دهیاری و شورای اسلامی و حوزه مقاومت بسیج ولی‌عصر برای همکاری در برگزاری یادواره قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.