تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» در سرچشمه

  • کد خبر : 986
  • 25 خرداد 1401 - 19:54
جزئیات برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» در سرچشمه
مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: اختتامیه جشنواره ملی شعر کوتاه «آن»، پنج‌شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح‌الله ابوالهادی اظهار کرد: شعار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان «مس، حامی فرهنگ و هنر» است و درراستای این شعار این مجتمع تلاش کرده تا در حوزه‌های متنوعی ازجمله قرآن و عترت، ایثار و شهادت، کتاب، هنرهای نمایشی، تجسمی، فیلم و موسیقی دست به فرهنگ‌سازی بزند.

وی با بیان این‌که یکی از افتخارات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان کمک به توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان و شهرستان است، افزود: اکنون برخی از برنامه‌های فرهنگی و هنری هم در سطح رفسنجان و هم در سطح استان و کشور در تقویم سالانه برنامه‌های مجتمع قرار دارند و مجتمع هر سال آنها را برگزار می‌کند؛ جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» یکی از آنهاست که دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای مس شعبه رفسنجان مستقر شده و فعالیت می‌کند.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به جزئیات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره «آن» اشاره و خاطرنشان کرد: فردا اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر کوتاه «آن» از ساعت ۱۵:۰۰ در سینما آزادی سرچشمه برگزار می‌شود و از بین ۱۹ شاعر راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره، از شش نفر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این‌که جشنواره در دو بخش شعر کوتاه سنتی و شعر کوتاه نو برگزار شده است، ادامه داد: از هر بخش سه نفر برگزیده نهایی معرفی خواهند شد. همچنین از بین ۱۹ راه‌یافته دو شاعر از رفسنجان و سیرجان به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

ابوالهادی با اشاره به این‌که بیش از ۹۰۰ شاعر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند و ۱۰ هزار اثر در دو بخش جشنواره ارائه دادند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان از سراسر کشور ازجمله از اصفهان، خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری به جشنواره اثر ارسال کردند.

وی تاکید کرد: در اختتامیه این جشنواره از تمامی استان کرمان نیز شاعرانی حضور خواهند داشت و این اختتامیه به‌نوعی گردهمایی شاعران استان کرمان است. به همین دلیل دو نشست تخصصی در حوزه شعر صبح پنج‌شنبه با حضور داوران جشنواره و شاعران حاضر در محل سالن امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: این جشنواره با استقبال چشمگیری از سراسر کشور روبه‌رو شده است و امیدواریم سومین دوره این جشنواره را سال آینده برگزار کنیم.

به گفته ابوالهادی هم‌زمان با اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر کوتاه آن نمایشگاه نقاشی «ردپا» آثار خانم فاطمه زارع از شاعران و نقاشان رفسنجان در سالن مجاور سینما آزادی افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.