تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

جاده داوران رفسنجان به زودی تعریض می شود

  • کد خبر : 5844
  • 23 دی 1402 - 12:08
جاده داوران رفسنجان به زودی تعریض می شود
فرماندار رفسنجان گفت: از طریق استانداری پیگیر مکاتبه با وزارت راه و شهرسازی و جذب این بودجه از محل اعتبارات اداره راه و شهرسازی، راهداری و شرکت مس هستیم تا ساماندهی آن صورت گیرد.

به گزارش رفسنجان فردا، حسین رضایی گفت: جاده ترانزیتی رفسنجان به زرند در شمال کرمان سال‌ها محل تردد انواع خودروهای سنگین و سبک است اما استانداردهای آن در حد یک جاده روستایی و از حادثه خیزترین مسیرهای استان محسوب می شود که نیاز به عزم ملی برای بهسازی و تعریض دارد.

وی افزود: تعریض این محور از تقاطع سه راهی روستای جعفرآباد تا تقاطع دهستان فردوسیه آزادگان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه توسط شهرداری اجرا می شود.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: در این جاده شلوغ، علاوه بر خودروهایی که از رفسنجان به سمت سایر مقاصد حرکت می کنند، تعداد قابل توجهی از روستاهای حومه شرقی رفسنجان نیز از این جاده استفاده می کنند که همین مساله باعث سوانح دلخراش و از بین رفتن یا مصدومیت افراد می شود.

وی ادامه داد: این جاده بین المللی است و تردد در آن با وجود مسکن سازی و ویلاسازی ها در مناطق گردشگری طبیعی روستای اودرج، ده تک و داوران افزایش یافته است و مجدانه پیگیر جذب اعتبار هستیم تا حوادث ترافیکی در این محور کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.