تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

ثبت ۴۲۰ اثر و حضور ۲۷ استان در جشنواره سراسری فیلم رفسنجان

  • کد خبر : 5879
  • 12 بهمن 1402 - 17:02
ثبت ۴۲۰ اثر و حضور ۲۷ استان در جشنواره سراسری فیلم رفسنجان
معاون هنری شهردار رفسنجان از ثبت نام 420 اثر در جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» خبر داد و گفت: کار هیئت انتخاب در سه بخش مستند، پویانمایی و داستانی آغاز شده است.

به گزارش رفسنجان فردا، سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» از مهر سال جاری با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا و بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این رویداد که به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و در دو بخش رفسنجان و سراسری با محوریت شهر، امید و آینده برگزار می شود، ۴۲۰ اثر از سراسر کشور به جشنواره ارسال که بیشترین آن ها از شهر تهران بوده است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر برای جشنواره تا سی ام دی اعلام شده بود ضمن عذرخواهی از عدم امکان تمدید ثبت نام ادامه داد: آثار متنوع و چشمگیری به جشنواره ارسال شده است و استقبال بسیار خوبی از سوی فیلمسازان را شاهد بودیم.

وی با اشاره به مشارکت فیلمسازان از ۲۷ استان کشور، افزود: شرکت کنندگان از استان های یزد، آذربايجان شرقي، کرمان، آذربایجان غربی، اصفهان، گیلان، کردستان، بوشهر، کرمانشاه، سمنان، تهران، البرز، خوزستان، هرمزگان، قزوین، لرستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، قم، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی در این جشنواره حضور دارند.

دکتر حسینی تصریح کرد: با اتمام مهلت پایانی ارسال اثر، فرآیند بررسی فیلم ها توسط هیئت انتخاب متشکل از آقایان علیرضا تقاصی، محمد خلیلی و محسن مجیدی آغاز شد و مرحله دلوری نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان، با نمایش آثار برگزیده، از ۱۳ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در رفسنجان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.