تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

تقدیر باشگاه مس رفسنجان از نوجوانان قهرمان لیگ برتر استان

  • کد خبر : 1931
  • 17 دی 1401 - 11:47
تقدیر باشگاه مس رفسنجان از نوجوانان قهرمان لیگ برتر استان
طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه شهرستان، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، مدیر عامل باشگاه، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان باشگاه از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال تقدیر شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در ابتدای مراسم مسعود غلامحسین زاده مربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال باشگاه مس رفسنجان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه گزارش عملکردی از وضعیت تیم ونتایج به دست آمده ارائه داد.

در ادامه حسین پور محمدی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان با تبریک و خدا قوت به تیم نوجوانان و کادر فنی این تیم در خصوص رسالت و هدف آکادمی و تیم های پایه صحبت کرد.

وی از وحدت و احترام به عنوان دو رکن اساسی موفقیت یاد کرد و از نوجوانان خواست تا دراحترام به پیشکسوتان و مربیان خود کوشا باشند.

مهندس رضایی دیگر سخنران این مراسم نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک این موفقیت به تیم نوجوانان مس رفسنجان و تشکر از مجموعه باشگاه، از نوجوانان خواست قدر موقعیت‌ها و امکانات موجود را بدانند و در جهت رسیدن به موفقیت های برتر و والاتر تلاش کنند.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان نیز قهرمانی تیم نوجوانان در لیگ استان را به مجموعه تیم تبریک گفت و افزود: فوتبال بازی زمین خوردن و بلند شدن است و یک فوتبالیست موفق هیچ گاه ناامید نمی‌شود و همواره در راه رسیدن به هدف اصلی خود تلاش می‌کند.

ربیعی در ادامه اظهار کرد: شما نوجوانان آینده دار فردا هستید و باید پرقدرت و پرامید به راه خود ادامه دهید.

وی همچینن از مسئولان شهرستان خواست تا در همه زمینه ها از مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان حمایت کنند تا در آینده با تدبیر، تلاش، پیگیری وبرنامه ریزی مسئولان شاهد رشد و شکوفایی تمامی رشته‌های ورزشی در باشگاه مس رفسنجان باشیم.

در پایان کاپیتان تیم نوجوانان مس رفسنجان کاپ قهرمانی را به مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان اهدا کرد.

هم چنین از سوی باشگاه مس رفسنجان از تمامی مجموعه تیم فوتبال زیر ۱۷ سال تجلیل به عمل آمد.

خبر از رضا شریفی

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.