تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7

تقدیر از هنرمندان ملی و بومی در آیین پایانی سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان

  • کد خبر : 4195
  • 07 تیر 1402 - 20:57
تقدیر از هنرمندان ملی و بومی در آیین پایانی سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان
نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور مسئولین و با تجلیل از هنرمندان ملی و بومی و کادر اجرایی به کار خود پایان داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در مراسم اختتامیه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری برگزار شد، بهروز نکویی دبیر سمپوزیوم به تشریح جزییات برگزاری این رویداد هنری پرداخت و از همت شهرداری رفسنجان برای برپایی مطلوب نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی به عنوان یکی از شهرستان های پیشگام قدردانی کرد.

سیدمحسن سجادی رئیس سمپوزیوم با بیان اینکه این رویداد هنری به مثابه کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان بود، از حضور مجسمه سازان رفسنجانی در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی یاد کرد و گفت: خدا را شاکریم که در مدت زمان کمتر از یک ماه مجسمه های سنگی توسط هنرمندان و اساتید مجسمه ساز ساخته و تکمیل شدند.

این مراسم با اجرای موسیقی و نمایش گزارش اقدامات دبیرخانه سمپوزیوم مجسمه سازی همراه بود و طی آن از هنرمندان مجسه ساز مهدی سلحشور، بیژن غنچه پور، میلاد نبی زاده، حمزه حیدری فر و مصطفی محسنی تجلیل شد.

تقدیر از ملیکا طهماسبی، زهره زاهدی پور، فاطمه رضایی و مجتبی رشیدی که به ترتیب به عنوان دستیار و هنرمندان بومی در این رویداد حضور داشتند، از دیگر بخش های این مراسم بود.

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به همت معاونت هنری شهرداری از یازدهم خردادماه تا پنجم تیرماه برگزار شد.

عکاس: مهناز شریفی

 

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.