تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بخشداری مرکزی منعقد شد

  • کد خبر : 1386
  • 16 آبان 1401 - 20:58
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بخشداری مرکزی منعقد شد

به گزارش رفسنجان فردا، دکتر رضا قدیری رییس واحد رفسنجان در این باره گفت: به منظور توسعه علمی، مهارتی و پژوهش های کاربردی و با هدف رفع مشکلات اشتغال و توسعه کارآفرینی و پاسخگویی به مهمترین ضرورت های جامعه اسلامی، تفاهم نامه ای با بخشداری مرکزی شهرستان رفسنجان منعقد گردید. وی گفت: در سایه این […]

به گزارش رفسنجان فردا، دکتر رضا قدیری رییس واحد رفسنجان در این باره گفت:
به منظور توسعه علمی، مهارتی و پژوهش های کاربردی و با هدف رفع مشکلات اشتغال و توسعه کارآفرینی و پاسخگویی به مهمترین ضرورت های جامعه اسلامی، تفاهم نامه ای با بخشداری مرکزی شهرستان رفسنجان منعقد گردید.

وی گفت: در سایه این ارتباط می توان با استفاده از اساتید مجرب علمی و محیط دانشگاه جهت هم افزایی علمی و مهارتی برای توسعه شهر گامی موثر برداشته شود.

قدیری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با توجه به ظرفیت های بسیار ارزشمندی که داراست در زمینه های پژوهشی، علمی، استارتاپ ها و خانه های خلاق و همچنین مشخص شدن ظرفیت روستاهای رفسنجان که با استفاده از آنها نقشه راه مناسبی طراحی و اجرا شود.

مهندس علی نقی زاده بخشدار مرکزی رفسنجان نیز در این رابطه گفت: در بحث اشتغال و قراردادن همه دستگاهای اجرایی شهرستان در کنار هم دانشگاه می تواند برای بخشداری و سایر ادارات برنامه مشخصی ارائه دهد تا از موازی کاری و پراکنده کاری کاسته شود.

وی گفت: ارائه مشاوره و تعیین فضاها و ظرفیت های روستاها برای دهیاران و برای اجرای بهتر برنامه ها و صرف بودجه در اختیار دهیاری ها از دیگر موارد همکاری دانشگاه آزاد رفسنجان و بخشداری است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.