تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

تشریح خدمات و فعالیت داوطلبانه جهادگران گروه جهادی شهید یدالله ملایی در رفسنجان

  • کد خبر : 1624
  • 01 آذر 1401 - 11:05

به گزارش رفسنجان فردا، جلسه آغازین فرآیند، ساماندهی و برنامه ریزی اهداف گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی در سالن اجتماعات شهید زکریا برگزار شد. در این مراسم مدیر گروه جهادی شهید یدالله ملایی فرد با اشاره به فعالیت سه ساله این گروه، تصریح کرد: هسته اوليه گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی هم با […]

به گزارش رفسنجان فردا، جلسه آغازین فرآیند، ساماندهی و برنامه ریزی اهداف گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی در سالن اجتماعات شهید زکریا برگزار شد.

در این مراسم مدیر گروه جهادی شهید یدالله ملایی فرد با اشاره به فعالیت سه ساله این گروه، تصریح کرد: هسته اوليه گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی هم با همين رويكرد،  مشغول خدمت رساني در شهرستان رفسنجان و حومه است که با چند نفر کار آغاز شد و در بخش های مختلف از توزیع بسته های معیشتی گرفته تا توزیع گوشت برای مادران باردار و شیرده، تامین و توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی در ایام تابستان و ایام سرد زمستان، تامین جهیزیه برای چند زوج نیازمند، توزیع کیف و نوشت افزار برای دانش آموزان محروم، پخت غذا در مناسبت های مختلف و همچنین در سیل اخیر شهرستان رفسنجان  ۳۰۰ بسته معیشتی پتو و آب معدنی خدمات ارائه شده است.

وی افزود: با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به خانواده های سیل زده روستاهای کوثرریز سعید آباد ، دره در ، بوکان راویز و راویز از جمله خدمات این گروه جهادی در این سه سال بوده است.

ملایی فرد ادامه داد: گروه جهادی سردار شهید یدالله ملایی در عید فطر سال ۹۸ با رویکرد آسیب شناسی و ارائه راهکار و زدودن محرومیت در ابعاد فرهنگی و معیشتی ارتقای بهداشت و سلامت جسم و روان و ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی تاسیس شد و در حال حاضر قریب به ۱۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد مشغول به خدمت رسانی در شهرستان رفسنجان است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادی در این گروه به صورت داوطلبانه و بر اساس احساس مسئولیت و بی تفاوت نبودن نسبت به همنوعان و همچنین تعهدات اخلاقی و تکلیف دینی است.

ملایی فرد خاطر نشان کرد: این گروه منبع مالی مستقلی نداشته و تمام سعی خود را در رساندن کمک های نیکوکاران و خیرین به نیازمندان و محرومین معطوف کرده است و هدف این گروه ارائه طرح هایی است تا نیازمندان از پتانسیل خود برای ایجاد اشتغال استفاده کنند و امیدواریم با کمک و همراهی جهادگران عزیز گامی موثر در راستای اشتغالزایی از طریق کارگاه‌ های کوچک خانگی برای نیازمندان برداریم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.