تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

تشریح امکانات بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

  • کد خبر : 5462
  • 03 آبان 1402 - 15:07
مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این بیمارستان دارای امکاناتی از جمله تخت بستری، اکسیژن، ساکشن، خط ارتباطی شبکه، تخت CPR، دستگاه ماساژ اتوماتیک، انواع مانیتورهای نشان‌دهنده علائم حیاتی، دستگاه ماساژ اتوماتیک، دستگاه تنفس مصنوعی، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، مطب پزشک و ... دارد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در خصوص راه‌اندازی بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، توضیح داد: این بیمارستان سیار به شرکت‌های ساخت داخل سفارش داده شد تا در مواقع بحرانی در نقاطی که هیچ امکاناتی وجود ندارد، خدمت تخصصی ارائه کند.

دکتر مجید سعدلو افزود: این بیمارستان به‌سرعت آماده به خدمت می‌شود و امکاناتی از جمله تخت بستری، اکسیژن، ساکشن، خط ارتباطی شبکه، تخت CPR، دستگاه ماساژ اتوماتیک، انواع مانیتورهای نشان‌دهنده علائم حیاتی، دستگاه ماساژ اتوماتیک، دستگاه تنفس مصنوعی، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، مطب پزشک و … دارد و درمجموع این بیمارستان بدون نیاز به امکانات خاص شروع به خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: تعداد پرسنل این بیمارستان بستگی به نوع حادثه و حجم آن دارد که بر آن اساس از پرسنلی که در دسترس داریم یا از جاهای دیگر کمک بگیریم.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اضافه کرد: بیمارستان سیار به این شکل که سریع آماده به خدمت باشد در استان کرمان نداریم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.