تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

تحقق ۹۰ درصدی وعده های شهرداری رفسنجان در محلات

  • کد خبر : 5669
  • 22 آذر 1402 - 20:57
تحقق ۹۰ درصدی وعده های شهرداری رفسنجان در محلات
طی دو سال گذشته شورای محلات در ۴۰ محله که عمدتاً در حاشیه شهر واقع شده اند، به محوریت مسجد و امام جماعت محله و هیئت امناء تشکیل شده و به هر محله نیز مبلغی تخصیص یافته است تا شهروندان هر محله مشکلات موجود را احصاء کنند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مجید کهنوجی با اشاره به رویکرد محله محوری شهرداری رفسنجان در دوره جدید، از تقسیم شهر رفسنجان به ۵۰ قسمت خبر داد و اظهار کرد: در این تقسیم‌بندی اطراف شهر که بیشترین مشکلات را داشتند به طور ویژه دیده شدند که با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.

وی افزود: طی دو سال گذشته شورای محلات در ۴۰ محله که عمدتاً در حاشیه شهر واقع شده اند، به محوریت مسجد و امام جماعت محله و هیئت امناء تشکیل شده و به هر محله نیز مبلغی تخصیص یافته است تا شهروندان هر محله مشکلات موجود را احصاء کنند.

شهردار رفسنجان ادامه داد: با احصاء و انتقال مشکلات هر محله توسط شورای محلات، شهرداری نیز برای رفع این مسائل ورود کرد و تمرکز خود را برای حل آن ها گذاشت و خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۰ درصد از وعده های شهرداری در محلات عملیاتی شده است.

وی با اشاره به لزوم تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ تا یک ماه آینده، تصریح کرد: از رابطین شورای محلات درخواست کردیم برنامه های خود را برای سال آینده ارائه دهند.

کهنوجی با بیان اینکه تا عید نوروز ۵۰ برنامه در سطح شهر اجرا و تقدیم شهروندان می شود، ادامه داد: اگر شهروندان برای گل آرایی و اجرای المان های نوروزی ایده، طرح یا پیشنهادی دارند، می توانند روزهای فرد از ساعت ۵:۱۵ تا ۷:۳۰ صبح در شهرداری مرکز واقع در خیابان تختی حضور یابند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.