تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

بیستم فروردین ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان

  • کد خبر : 3232
  • 28 اسفند 1401 - 7:49
بیستم فروردین ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان
دبیر نخستین جشنواره دیوارنگاری از طراحی سبک و سیاق جشنواره به صورت ملی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ امیر شریفی در نشست خبری، با تأکید بر اینکه نخستین جشنواره دیوارنگاری به صورت شهرستانی برگزار می شود، با توجه به اینکه ایده این جشنواره ملی بود، سبک و سیاق طراحی آن نیز ملی است.

وی با بیان اینکه فراخوان و جزییات جشنواره در سامانه اختصاصی جشنواره موجود است، اظهار کرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی news.rafsanjan.ir مراجعه و مشخصات خود را ثبت کنند.

دبیر جشنواره دیوارنگاری مهلت ارسال آثار را بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و ادامه داد: موضوع آثار آزاد بوده و زمان اجرای طرح ها از ۱۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

امیر شریفی مجموع جوایز جشنواره را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: افراد می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این رقابت شرکت کنند.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای جوان واقع در بوستان جوان (خیابان ۱۵ خرداد) مستقر است، گفت: هنرمندان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۰۳۹۲۶۷۳۸ ارتباط بگیرند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.