تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

برداشت ۱۰۰ میلیون تن خاک سولفور از معدن سرچشمه رفسنجان

  • کد خبر : 3080
  • 25 اسفند 1401 - 0:14
برداشت ۱۰۰ میلیون تن خاک سولفور از معدن سرچشمه رفسنجان
محققی گفت: برنامه مصوب امسال در امور معدن زیرمجموعه معاونت بهره‌برداری این مجتمع، برداشت 82 میلیون تن خاک سولفور با عیار 62 درصد در دستور کار بوده است که با تلاش مجدانه از ابتدای امسال تا پایان 23 اسفندماه 100 میلیون تن برداشت شده است یعنی 18 میلیون تن بالاتر از برنامه مصوب بود.

به گزارش رفسنجان فردا، سرپرست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مراسم رکورد تولید مس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال ۱۳۸۴ در مجتمع مس سرچشمه فرمودند: خداوند متعال این زمین را که همه خیرات و منابع حیاتی برای بشر در دل آن گنجانده در اختیار انسان قرار داده و از او می‌خواهد که آن‌را آباد کند و منابع حیاتی را به نفع زندگی بشر، از آن بیرون بکشد. امروز ادعای ما این است که به این دستور اسلام هم عمل کرده‌ایم. کار ما استخراج این معدن و فرآوری محصولی است که نقش مهم و روزافزونی در زندگی پیدا کرده است. یعنی فلز مس که یکی از مصادیق مهم عمل به این دستور قرآنی است.

مهندس حسین محققی در ادامه گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اکنون در مسیری قرار دارد که به لطف خدا، درایت مدیران و کوشش کارکنانش آینده‌ای روشن و درخشان را در پیش‌رو دارد. همکاری همدلانه و هم‌افزایی موجود در شرکت ملی صنایع مس ایران برای دست‌یابی به هدف مهم افزایش تولید کمک بسزایی کرده است. هدفی که برای نحقق آن نیاز به کار جهادی بود.

سرپرست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تصریح کرد: در این راستا برنامه مصوب امسال در امور معدن زیرمجموعه معاونت بهره‌برداری این مجتمع، برداشت ۸۲ میلیون تن خاک سولفور با عیار ۶۲ درصد در دستور کار بوده است که با تلاش مجدانه از ابتدای امسال تا پایان ۲۳ اسفندماه ۱۰۰ میلیون تن برداشت شده است یعنی ۱۸ میلیون تن بالاتر از برنامه مصوب بود.

محققی با قدردانی از مهندس فاضلی معاون بهره‌برداری و مهندس حکیمی مدیر معدن و همکارانشان برای تحقق این رکورد، عنوان کرد: از کلیه واحدهای پشتیبانی که همکاری لازم جهت تحقق این رکورد داشته‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که برای دست‌یابی به اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران در پیش‌روی همه ما قرار دارد به لطف خداوند متعال، مسیری برکت‌آفرین و امیدبخش است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.