تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

انتخاب سرمربی مس رفسنجان از میان سه گزینه داخلی

  • کد خبر : 5889
  • 12 بهمن 1402 - 17:23
انتخاب سرمربی مس رفسنجان از میان سه گزینه داخلی
مديرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت و گو با سايت رسمى باشگاه توضيحاتى در خصوص روند انتخاب سرمربى و گشودن پنجره نقل و انتقالات اين باشگاه ارائه داد.

به گزارش رفسنجان فردا, حسين پورمحمدى ابتدا با اشاره به امضاى قرارداد و حضور سعيد دقيقى در تمرينات مس رفسنجان اظهار داشت: ما با كسب مجوز از مديريت باشگاه شمس آذر قزوين با آقاى سعيد دقيقى وارد مذاكره شديم و با توافق صورت گرفته ايشان از تركيه به تهران آمدند و پس از امضاى قرارداد در تمرينات تيم حاضر شدند اما با گذشت چند روز اعلام كردند به دليل فشارهاى درون استان قادر به ترك تيم شمس آذر در اين مقطع نيستند.

باشگاه مس رفسنجان مى توانست مانع از بازگشت ايشان به قزوين شود اما به هر صورت سعيد دقيقى يكى از مربيان جوان و خوش آتيه فوتبال ايران است و تصميم گرفت كارش را در شهر خودش دنبال كند.
پس از بازگشت آقاى دقيقى به قزوين تمرينات مس همچنان با قدرت و به صورت منظم با حضور مربيان باشگاه دنبال مى شود و براى حضور در مسابقات نيم فصل دوم آماده مى شويم.

پورمحمدى همچنين در مورد انتخاب سرمربى جديد اين باشگاه گفت: بعد از بازگشت قطعى آقاى دقيقى بررسى شرايط گزينه هاى موجود را در دستور كار قرار داديم و در نهايت به سه گزينه نهايى داخلى رسيديم كه انشالله در روزهاى آتى و طى مذاكرات نهايى سرمربى جديد انتخاب خواهد شد و در تمرينات حاضر مى شود. بدون شك تلاش مى كنيم بهترين تصميم گرفته شود.

مديرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص وضعيت پنجره نقل و انتقالات باشگاه نيز اظهار داشت: بخش اصلى مشكلات و محدوديت هاى مالى اين فصل ما به دليل بدهى هاى انباشته است و پنجره باشگاه نيز به همين دليل بسته شده اما در ٢٤ ساعت گذشته بخش قابل توجهى از اين بدهى ها را پرداخت كرديم و در انتظار تكميل تشريفات قانونى هستيم تا با همكارى فدراسيون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتى نيز در روزهاى ابتدايى هفته آتى باز شود و براى جذب بازيكنان مورد نظر سرمربى جديد نيز مشكلى نداشته باشيم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.