تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

افزایش مطالبه گری مردم با تشکیل شوراهای محلات

  • کد خبر : 3675
  • 13 اردیبهشت 1402 - 19:57
افزایش مطالبه گری مردم با تشکیل شوراهای محلات
مهندس کهنوجی در همایش شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان در رفسنجان، از افزایش مطالبه گری مردم با تشکیل شوراهای محلات خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مهندس کهنوجی هدف از راه اندازی شورای محلات را ایجاد ارتباط نزدیک با مردم دانست و گفت: با ورود مدیریت جدید شهر به ۵۰ محله تقسیم و در ۳۰ محله شوراها تشکیل شد.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه بخشی از محلات از امکانات شهری مطلوب برخوردار بوده اند و نیازی به شورای محله نداشتند، تصریح کرد: شوراهای محلات با محوریت مساجد راه اندازی و رابطین محلات که نقش شهردار محله را دارند، تعیین شدند.

مهندس کهنوجی از ارتباط مستمر نماینده محلات با شهردار ابراز خرسندی کرد و افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، با اعضای شورای شهر در محلات حاضر شده و مشکلات را بررسی و در حد امکان حل و فصل می کنیم.

وی در ادامه به پروژه درآمد پایداری شهرداری رفسنجان اشاره کرد و گفت: با مشارکت صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران شرکتی ثبت شد تا اقدامات مربوط به حفاری، انفجار و بارگیری و حمل مواد معدنی را انجام دهد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: این پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان مشارکت راه اندازی شده و بازگشت سرمایه آن کمتر از دو سال است و درآمد آن در شورای هفتم به بار می نشیند.

وی با بیان اینکه احرای پروژه درآمد پایدار بیش از ۲۰ درصد درآمد شهر را تأمین خواهد کرد، تصریح کرد: شهرداری رفسنجان برای در اختیار گذاشتن تحربیات در حوزه درآمد پایدار آمادگی دارد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.