تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

اعلام آمادگی فرماندار رفسنجان از واحدهای تولید پوشاک

  • کد خبر : 1773
  • 24 آذر 1401 - 17:47
اعلام آمادگی فرماندار رفسنجان از واحدهای تولید پوشاک
حسین رضایی گفت: تولید پوشاک در شهرستان توسط این زنجیره، ۴۰ درصد هزینه های خرید و حمل و نقل را در شرایط کنونی اقتصادی کاهش داده و این امر می تواند برای دیگر اصناف به عنوان یک الگو قرار گیرد تا ضمن رسیدن به خودکفایی، محصولات تولیدی به نقاط مختلف کشور ارسال و در بازار عرضه شود.

به گزارش رفسنجان فردا، فرماندار رفسنجان در مراسم افتتاحیه تولیدی پوشاک ثامن الاحجج، ضمن اعلام آمادگی حمایت از واحدهای تولید پوشاک، اظهار کرد: تولید پوشاک در شهرستان توسط این زنجیره تولید ۴۰ درصد هزینه های خرید و حمل و نقل را در شرایط کنونی اقتصادی کاهش داده است و این امر می تواند برای دیگر اصناف به عنوان یک الگو قرار گیرد تا ضمن رسیدن به خودکفایی، محصولات تولیدی به نقاط مختلف کشور ارسال و در بازار عرضه شود.

وی افزود: با توجه به مشکل اشتغال ۵۰ درصد مراجعین به فرمانداری و با وجود بیش از ۱۲ هزار بیکار در سطح شهر ، تولیدی های زنجیره ای در هر کالایی می تواند این قشر را از بیکاری نجات دهد.

حسین رضایی با اشاره به اهمیت صنایع پایین دستی مس، بیان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هزار و ۸۰۰ هکتار زمین به مجتمع مس سرچشمه واگذار شده تا طرح های پایین دستی مس را در آنجا اجرا و موجبات اشتغالزایی و رونق منطقه رفسنجان را فراهم آورد.

وی بیان کرد: واردات کالا یکی از چالش های مهم کشور است که برای جلوگیری از این امر اجرای طرح های تولیدی آن هم با کارگروهی می تواند اثرگذار باشد ضمن اینکه کارهای تولیدی از لحاظ اقتصادی برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است.

رضایی خاطرنشان کرد: فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی برای حمایت از واحدهای تولیدی در همه زمینه ها اعم از پوشاک اعلام آمادگی دارد تا مایحتاج شهرستان در داخل تولید شود و از بیرون شهر تأمین نشود که ضررآفرین است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.