تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

اعلام آمادگی شرکت مس برای حمایت از نخبگان

  • کد خبر : 1726
  • 23 آذر 1401 - 18:26
اعلام آمادگی شرکت مس برای حمایت از نخبگان
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس خطاب به حاضرین و برگزارکنندگان، خواستار همراهی و حمایت نخبگان برای طی کردن مسیر توسعه شرکت مس شد و افزود: از همه شما دعوت می کنیم کمک کنید تا مسیر توسعه را در سال های آتی در بهترین وضعیت طی کنیم.

به گزارش رفسنجان فردا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه رویداد شناسایی و رفع چالش های صنعت مس با تقدیر از تدوین سند اجرایی توسعه مس سرچشمه، گفت: شرکت ملی صنایع مس پنجاه ساله شد؛ با وجود تلاش ها و اندیشه های زیاد در گذشته، در قیاس با رقبا هنوز انتظارات تامین نشده است.

دکتر رستمی با بیان اینکه هنوز مصرف کننده و واردکننده تکنولوژی هستیم و تا صادرکننده و تولیدکننده تکنولوژی فاصله داریم، گفت: انتظار داریم شما نخبگان تغییرات را به خوبی دریافت کنید و متناسب با آن رفتار سازمان را تغییر دهیم تا در لبه تکنولوژی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: از ما انتظار می رود تمام تغییرات تکنولوژی را رصد کنیم و وارد شرکت کنیم و بهره مندتر از گذشته پیش رویم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه امسال را سال هوشمندسازی صنعت مس گذاشتیم، اظهار کرد: انتظار داریم بعنوان شرکت پیشتاز در حوزه هوشمندسازی مطرح شویم؛ تاکنون گام های خوبی برداشتیم و این آغاز راه است.

دکتر رستمی تصریح کرد: قرار است تجربیات را به اشتراک بگذاریم، تعامل برقرار کنیم، ارتباط بگیریم، گاهی خودمان نمی دانیم چه می خواهیم اما دیگران می توانند ما را در تشخیص نیازهایمان یاری کنند.

وی از اعلام آمادگی شرکت مس برای حمایت از رویداد تخصصی رفع چالش های صنعت مس خبر داد و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه بلندمدت است؛ تکنولوژی در نهایت باید یک سودآوری و آورده داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه گفت: رتبه ما در تولید کاتد در دنیا به ۱۷ و ۱۸ در دنیا رسیده است؛ اما در مقایسه با فولاد و روی و آلومینیوم بایستی تلاش بیشتری کنیم.

دکتر رستمی با اشاره به اینکه از لحاظ منابع معدنی در رتبه پنجم جهان هستیم با ۸ درصد اکتشاف، گفت: فاصله رتبه پنج تا ۱۸ یعنی یک فرصت یزرگ برای کشور تا صادرات را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما روی گنجی قرار داریم و باید قدر بدانیم؛ دهه آینده طلایی است و بواسطه رشد خودروهای برقی، مصرف مس بشدت در حال رشد است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران یادآور شد: برای ما یک فرصت طلایی در حال خلق شدن است؛ لذا برنامه ریزی کردیم و شبانه روزی تلاش می کنیم تا در توسعه به نتیجه برسیم.

وی خطاب به حاضرین و برگزارکنندگان، خواستار همراهی و حمایت نخبگان برای طی کردن مسیر توسعه شرکت مس شد و افزود: از همه شما دعوت می کنیم کمک کنید تا مسیر توسعه را در سال های آتی در بهترین وضعیت طی کنیم.

دکتر رستمی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان تأکید کرد و گفت: ما در مقابل شرکت های  دانش بنیان وظیفه داریم به هر شکلی پشتیبانی کنیم و کمک کنیم رشد کنند و بزرگ شوند و بالنده شوند.

وی افزود: باید به شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای کنیم و آنها را عضو اصلی سیستم خودمان بدانیم و به آن ها میدان بدهیم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.