تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
4

اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان

  • کد خبر : 5848
  • 04 بهمن 1402 - 21:16
معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار گفت: ۴۷ طرح در کارگروه اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد برای دریافت تسهیلات اقصاد مقاومتی به بانک رسالت معرفی شوند.

به گزارش رفسنجان فردا، در این کارگروه ۴۷ طرح در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان آن ها موافقت شد.

رحمانی اظهار کرد: جهاد کشاورزی ۱۰ طرح در زمینه پرورش دام و طیور، گلخانه و تولید گیاهان زینتی و اداره میراث فرهنگی نیز ۸ طرح در بخش های فیروزه کوبی، گلیم بافی، خانه مسافر و مشبک سازی، اداره صنعت و معدن و تجارت رفسنجان نیز ۱۳ طرح در زمینه های ماشین سازی، فلزتراشی، تولید مدار الکتریکی و غیره معرفی کردند.

وی افزود: همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ۳ طرح و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم ۳ طرح معرفی کردند.

وی با اشاره به معرفی ۱۰ طرح از سوی دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی به این کارگروه، خاطرنشان کرد: با این طرح ها موافقت شد و پرونده آن ها جهت اعطای تسهیلات کم بهره به بانک رسالت ارسال می شود لذا نیاز داریم که متولیان دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای این طرح ها نظارت های لازم را داشته باشند تا اشتغال واقعی رقم بخورد و از حجم بیکاری نیز کم شود.

لازم به ذکر است که این کارگروه در هر ماه یک بار برگزار می شود و در آن نسبت به طرح های اقتصاد مقاومتی بررسی ها صورت می گیرد و پس از موافقت، این طرح ها به بانک ارجاع داده می شوند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.