تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3
امام جمعه رفسنجان:

اشکالات افراد را برای اصلاح بیان کنیم نه تخریب/ در میدان عمل کنار هم باشیم

  • کد خبر : 1225
  • 28 مهر 1401 - 10:26
اشکالات افراد را برای اصلاح بیان کنیم نه تخریب/ در میدان عمل کنار هم باشیم
حجت الاسلام عسکری گفت: اشکالات افراد را برای اصلاح بیان کنیم نه تخریب، اختلاف عقیده وجود دارد؛ اما در میدان عمل کنار هم باشیم و برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم و وقت خود را صرف دامن زدن به اختلافات نکنیم.

#رفسنجان_فردا| حجت الاسلام عسکری در خطبه های نمازجمعه مطرح کرد: دوحدت امت اسلامی یکی از آرمان های مبین دین اسلام است و در پرتو وحدت داشته های یک جامعه حفظ می شود.

وی افزود: در مسائل سیاسی همه در صحنه خدمت هستند؛ اما بعضی افراد که ادعای همفکری و همگرایی دارند و قصد انجام کاری دارند، متأسفانه خودزنی می کنند.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: اشکالات افراد را برای اصلاح بیان کنیم نه تخریب، اختلاف عقیده وجود دارد؛ اما در میدان عمل کنار هم باشیم و برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم و وقت خود را صرف دامن زدن به اختلافات نکنیم.

وی گفت: ۲۴ مهرماه روز پیوند اولیا و مربیان است و انسان برای رشد و تعالی باید از ابزار خودش استفاده کند و یکی از این ابزارهای تربیت، والدین و معلمین هستند.

امام جمعه رفسنجان ابراز امیدواری کرد: اگر همگرایی بین اولیا و مربیان و بین خانه و مدرسه وجود داشته باشد، می توان فرزند خوب تربیت کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر نوجوانان کم سن و سال که تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند و قدرت تحلیل مسائل را نداشتند، در تظاهرات شرکت کردند.

حجت الاسلام عسکری گفت: ۷۰ درصد افرادی که در اغتشاشات اخیر ناهنجاری ایجاد کردند، زیر ۲۰ سال سن داشتند و این وظیفه والدین و معلمین را بیشتر می کند که نسبت به تربیت فرزندان توجه داشته باشند.

وی افزود: حوادث اخیر براساس یک بهانه سیاسی بی اساس شکل گرفت و عوامل خارجی و داخلی نظام با طراحی و با برنامه ریزی و با استفاده از ابزاری که در دست مردم است از نوجوانان و محصلان علیه تخریب امکانات کشور استفاده کردند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.