تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

استان کرمان پایتخت انیمیشن ایران/زبان ارتباط با مخاطب، زبان بازی و تولید محتوا در حوزه دیجیتال است

  • کد خبر : 1581
  • 25 آبان 1401 - 20:21
استان کرمان پایتخت انیمیشن ایران/زبان ارتباط با مخاطب، زبان بازی و تولید محتوا در حوزه دیجیتال است
دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور گفت: در سالهای گذشته کرمانی ها سی درصد جوایز ملی را در رویداد کشوری به خود اختصاص داده اند و امیدواریم امسال نیز به همین صورت باشد.

به گزارش رفسنجان فردا، صبح امروز آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان با حضور دکتر جعفری دبیر رویداد، سرهنگ باقری مسئول سازمان فضای مجازی استان و جمعی از مدیران و معاونین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مسئولین محلی در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان ضمن تشکر از حضور تیم های شرکت کننده در رویداد و همکاری و مشارکت مجتمع مس سرچشمه، از تولید محتواهای راهگشا توسط شرکت کنندگان در این جنگ سایبری و رسانه ای سخن گفت.

مهدی جعفری نیز ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی و تلاش چهار ساله برای نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی، گفت: این رویداد ملی امروز همزمان با سراسر کشور در استان کرمان بسیار جدی تر، پر رنگ تر و حرفه ای تر برگزار می شود.

وی در ادامه از ورود مجموعه حرفه ای مس سرچشمه که با نگاه حرفه ای به موضوع برگزاری رویداد پرداخت و از این عرصه حمایت می کند تشکر کرد.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور اظهار کرد: هم اکنون رقابت ۷۹۱ تیم با حضور نزدیک به چهار هزار نفر در سراسر کشور ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می شود که این رقابت ماراتن گونه در سه حوزه انیمیشن، اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی برگزار می گردد.

وی یادآور شد: برگزیدگان مرحله استانی در دو حوزه اپلیکیشن و بازی های موبایلی در مرحله کشوری باید محتوا و محصول خود را توسعه دهند و استان کرمان با نهایت دقت افتخاراتی که در طول مرحله کشوری داشته است را مجدد به دست بیاورد.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور با اشاره به اینکه کرمانی ها سی درصد جوایز ملی را در رویداد کشوری در سال های گذشته به خود اختصاص داده اند و امیدواریم امسال نیز به همین صورت باشد، عنوان کرد: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده است.

وی افزود: تیم های شرکت کننده که در حوزه اپلیکیشن ها و بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر شوند، توسط شرکت منادیان برای تجاری سازی محصول مورد حمایت قرار می گیرند تا بتوانند کسب و کار جدی برای خود راه بیاندازند.

جعفری به دیدار با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی در آن دیدار عنوان کردند که رشادت های سربازان مدافع حرم را به بهترین شکل ممکن باید نمایش داد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که سوژه ۲۴ نوامبر را مد نظر قرار دهیم؛ اما پس از شهادت شهید سلیمانی و سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بازی فرمانده مقاومت با محوریت موضوع آمرلی را تولید کردیم که سال گذشته رونمایی این بازی انجام شد.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: این بازی با دست خالی توسط همین جوانان ساخته شد و ساخت این بازی واکنش رسانه های غربی را به همراه داشت و همچنین این بازی را در کشور عراق منتشر کردیم و هم اکنون نیز در حال توسعه این بازی به زبان های دیگر هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه هایی که دستشان باز است در این زمینه پای کار باشند؛ چرا که امروزه زبان ارتباط با مخاطب، زبان بازی و تولید محتوا در حوزه دیجیتال است و مسئولان از این بستر به بهترین نحو ممکن می توانند استفاده کنند.

عکاس: مهنازشریفی

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.